رگولاتوری

January 3, 2015
10:42 شنبه، 13ام دیماه 1393
کد خبر: 66269

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران : حمایت های وزارت ارتباطات از اپراتورها باعث توسعه بخش مخابرات کشور شده است

شرکت مخابرات ایران به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین اپراتور کشور در طول یک سال گذشته از حمایت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش های مختلف تلفن همراه ثابت و دیتا برخوردار بوده است و این مساعدت ها باعث توسعه بخش مخابرات کشور می شود.
کاظم ابراهیمی صدر آبادی در گفت و گو با مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات اظهار داشت:  حمایت های وزارت ارتباطات در زمینه شبکه تلفن ثابت باعث رونق این بخش شده و در زمینه  تلفن همراه و دیتا نیز این روند به همین ترتیب بوده است.
وی  در خصوص مهم ترین برنامه شرکت مخابرات ایران  گفت: در تلاش هستیم امکان توسعه و تامین سیستم های انتقال مورد نیاز اپراتورها اعم از اپراتور های تلفن همراه ؛ ثابت و دیتا یا سرویس های ویژه را برای  شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم کنیم.
وی گفت: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین شرکت ارایه کننده خدمات تلفنی شبکه ای گسترده در دست داشته و می تواند مسوولیت  تامین ارتباط ثابت را در اقصی نقاط کشور فراهم کند.
مدیرعامل شرکت مخابرات  ایران همچنین  در خصوص مهم ترین برنامه این شرکت  در سال آینده  گفت: 
بیشترین حجم کار خود را در شرکت مخابرات در مرحله اول  روی این موضوع معطوف می داریم که تلفن های ثابت به آیتی بیس تبدیل شود و در مرحله دوم تلاش داریم  امکان توسعه سیستم انتقال موجود در  کشور را به حداقل دو برابر افزایش دهیم.
ابراهیمی همچنین گفت: طبق پروانه  شرکت مخابرات ایران، مکلف به خدمت رسانی به مردم البته با در نظر گرفتن سوددهی شرکت هستیم اما  با این وجود، با تمامی شرکت های بخش خصوصی نیز صد در صد آمادگی تعامل و همکاری را داریم.وی در ارتباط با  حضور شرکت مخابرات  در مناقصه  طرح ارتباط رسانی به روستاها( ( USO گفت: مدارک لازم جهت شرکت در این مناقصه ارسال شده است و با وجود داشتن امکانات فنی  و کارشناسانی که در اختیار داریم  امید واریم که  از سوی وزارت ارتباطات برای انجام این پروژه  انتخاب شویم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.