تلفن همراه

گوشی

January 6, 2015
13:56 سه شنبه، 16ام دیماه 1393
کد خبر: 66394

با CES 2015: گوشی‌هوشمند ۶۰۰۰ دلاری تونینو لامبورگینی در CES به نمایش گذاشته شد

 
تونینو لامبورگینی پیش از آغاز CES 2015 گوشی‌هوشمند فوق لوکس ۶٫۰۰۰ دلاری ۸۸ تائوری را معرفی کرده بود؛ حال این کمپانی، گوشی‌هوشمند لوکس خود را در نمایشگاه CES به نمایش عموم گذاشته است.
 
 تائوری گوشی‌هوشمند اندرویدی است که تنها ۱٫۹۴۷ دستگاه از آن روانه‌ی بازار خواهد شد؛ از این‌رو اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست ندارید دیگران گوشی‌هوشمندی مشابه شما داشته باشند، می‌توانید تائوری را انتخاب کنید. البته این انتخاب چندان ارزان نیست و برای خرید آن باید ۶٫۰۰۰ دلار پرداخت کنید که با احتساب نرخ دلار، این گوشی‌هوشمند حوالی ۲۰ میلیون تومان برایتان آب می‌خورد؛ اما می‌توانید به‌جای خرید پراید، لامبورگینی داشته باشید! در ساخت ظاهر چشم‌نواز این گوشی‌هوشمند از چرم و استیل بهره گرفته شده است.
 
 
باوجود بهره‌گیری از نام و نشان لامبورگینی در ساخت این گوشی‌، تورینو لامبورگینی که این گوشی‌هوشمند را تولید کرده، ارتباطی با خودروساز مطرح ایتالیایی ندارد. برند تورینو لامبورگینی که در زمینه‌ی مد فعالیت می‌کند، نام خود را از پسر مؤسس کارخانه‌ی خودروسازی لامبورگینی، فروچیو لامبورگینی وام گرفته است. گوشی‌هوشمند ۸۸ تائوری از صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۱ با فرکانس کاری ۲.۳ گیگاهرتز، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.
 
 
نظر شما در مورد این گوشی‌هوشمند چیست؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.