تلفن همراه

گجت

January 6, 2015
14:00 سه شنبه، 16ام دیماه 1393
کد خبر: 66395

با CES 2015: لنوو Selfie Flash را معرفی کرد؛ گجتی برای گرفتن سلفی در تاریکی

 
 
در CES امسال گجت‌های زیادی برای مشاهده و کار کردن از شرکت‌های بزرگ فناوری حضور دارند. امروز لنوو گجتی جالب را برای گرفتن عکس‌های سلفی معرفی کرده که Vibe Xtension Selfie Flash نام دارد و ۲۹ دلار قیمت خورده است.
 
 علاقه‌مندان به گرفتن عکس‌های سلفی با گوشی‌های هوشمند امروزی، مجبورند تا در محیط‌های روشن و پرنور عکس بگیرند و در مواقعی که نور وجود ندارد دوربین جلو نمی‌تواند منظره‌ای مشخص و واضح را به ثبت برساند.
 
Selfie Flash لنوو با پوششی فلزی دور خود و یک دکمه در پشت، ۸ LED درون خود جای داده است تا به شما اجازه گرفتن عکس‌های سلفی زیبا‌تر دهد. لنوو می‌گوید این گجت جدید با تمام دستگاه‌های اندرویدی کار می‌کند و تنها کافی است که آن را به درگاه جک هدفون متصل کنید.
 
Selfie Flash در واقع کار فلش انداختن بر روی عکسی که شما قرار است بگیرید را انجام نمی‌دهد و به جای آن با فشار دادن دکمه پشتی نوری را ساطع می‌کند تا محیط در زمان گرفتن عکس با نور بیشتر همراه باشد. این ویژگی امکان خوبی است؛ چرا که با نور ملایم ۸ چراغ LED، عکس گرفته شده با کیفیت و وضوح بیشتری ثبت می‌شود و از طرف دیگر نوری بسیار شدید همچون فلش‌ پشت دستگاه، ناگهان باعث اذیت یا بسته‌شدن چشم‌های شما نمی‌شود. شما می‌توانید Selfie Flash را برگردانید و به عنوان فلش دوربین پشتی از آن استفاده کنید. این امکان نیز برای بسیاری از گوشی‌های هوشمند مفید به نظر می‌رسد.
 
لنوو می‌گوید Selfie Flash با هر بار شارژ شدن می‌تواند تا ۱۰۰ سلفی را به ثبت برساند. همچنین اعلام کرده که این گجت در ایالات متحده به فروش نخواهد رفت؛ اما در سایت‌های خرید آنلاین در فصل بهار ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد. نظر شما درباره Selfie Flash چیست؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.