اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

January 10, 2015
17:53 شنبه، 20ام دیماه 1393
کد خبر: 66505

مدیرعامل همراه اول می‌گوید 82درصد افراد همراه‌اول را بعنوان سیمکارت خود معرفی می‌کنند ولی تاکید میکند که سهم بازار این اپراتور 60 درصد است

sadoghi2.jpg

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت:​ تا بهمن‌ماه سال جاری در 9 شهر خوزستان، نسل سوم تلفن همراه اول راه‌اندازی می‌شود.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه‌خوزستان وحید صدوقی در حاشیه سفر خود به استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ​این سرویس پیش از این یعنی در سال جاری در شهرهای آبادان، ​اهواز و خرمشهر راه‌اندازی شده است و در بهمن‌ماه امسال تعداد شهرهای برخوردار از نسل سوم تلفن همراه اول به 12 شهر می‌رسد.
 
وی افزود: در استان خوزستان از شبکه نسل سوم همراه اول استقبال خوبی صورت گرفته که این مساله نشان دهنده کیفیت خوب خدمات این سرویس بوده است و امیدواریم بتوانیم این شبکه را متناسب با برنامه، ​توسعه دهیم.
 
صدوقی تصریح‌کرد:​ بهبود کیفیت شبکه همراه اول در استان یکی از نکات مهم و قابل توجه است؛ علاوه بر تعیین شاخص‌هایی برای بهبود کیفیت در این شبکه، هر 3 ماه یکبار مقایسه‌هایی برای شبکه همراه اول نسبت به سایر رقبا انجام می‌دهیم که به لطف خدا در مقایسه‌های صورت گرفته هم از نظر میزان پوشش، هم کیفیت مکالمه و هم از نظر میزان دانلود دیتا، شبکه همراه اول استان وضعیت بهتری داشته و این مساله نشان‌دهنده تلاش‌های مجموعه مخابرات استان در زمینه بهینه‌سازی و به‌سازی شبکه بوده است.
 
وی عنوان‌کرد: ​در حال حاضر همراه اول سهم 60 درصدی در تعداد مشترکان و بازار اپراتورها را به خود اختصاص داده است و این اپراتور توانسته پس از چند سال سهم خود را حفظ کند.
 
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران ادامه‌داد: در حال حاضر با بررسی​های صورت گرفته 82 درصد افراد در ثبت‌نام‌های مختلف خود، سیم کارت همراه اول را به عنوان سیم کارت رسمی و معتبر خود اعلام می‌کنند.
 
​در حال حاضر همراه اول سهم 60 درصدی در تعداد مشترکان و بازار اپراتورها را به خود اختصاص داده است و این اپراتور توانسته پس از چند سال سهم خود را حفظ کند … با بررسی​های صورت گرفته 82 درصد افراد در ثبت‌نام‌های مختلف خود، سیم کارت همراه اول را به عنوان سیم کارت رسمی و معتبر خود اعلام می‌کنند.
مدیرعامل همراه اول

 
وی افزود: ​یکی از دغدغه‌های جدی ما در توسعه شبکه همراه اول، نصب سایت در نقاطی است که با محدویت پوشش مواجه هستیم و یا تعداد مشترکان افزایش یافته است و ما باید در این نقاط ظرفیت ایجاد کنیم که این مساله همکاری مردم و مسوولان به‌ویژه شهرداری‌ها را می‌طلبد.
 
صدوقی گفت: در نقاطی که پوشش شبکه کامل باشد به نفع خود مشترکان است، در غیر این صورت خود مشترکان متضرر می‌شوند و بنابراین توصیه می‌کنیم که مشترکان در نقاطی که پوشش شبکه ضعیف است کمتر تماس بگیرند یا تماس نگیرند زیرا به نفع آن‌ها نیست.
 
وی در زمینه بهره‌مندی پوشش شبکه همراه اول در اهواز اظهار کرد: با بررسی و تست میدانی در 370 کیلومتر از مسیر اهواز به این نتیجه رسیدیم که تنها در کمتر از 3 درصد این مسیر پوشش شبکه ضعیف است و نیاز به اصلاح دارد اما در مجموع این عدد، عدد خوب و قابل قبولی است؛ به هر حال امیدواریم که پوشش ضعیف شبکه به صفر برسد و باید به وضع ایده‌آل برسیم.
 
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران درباره نوسازی شبکه همراه اول نیز گفت: ​کل شبکه همراه اول در شهر اهواز و توابع آن نوسازی و تجهیزات قدیمی آن کاملا جمع‌آوری شده و در سطح استان نیز شبکه‌های شهرهای سربندر، آبادان، خرمشهر، شادگان، ​دارخوین، ماهشهر و هندیجان نوسازی شده است.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.