باندپهن

باندپهن ثابت

January 11, 2015
10:10 یکشنبه، 21ام دیماه 1393
کد خبر: 66509

برنامه مخابرات، عرضه ی خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان است

 
یکی از مهمترین اهداف مدیریت جدید شرکت مخابرات ایران، عرضه ی خدمات با کیفیت و کسب رضایت مشتریان به صورت صد درصدی است .
مهندس کارگزار، معاون تجاری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان مازندران سخن می گفت؛ ضمن اعلام این مطلب افزود: برای عرضه ی خدمات با کیفیت به مشترکان، مرحله مطالعاتی تمام شده است و به سمت اجرا حرکت کرده ایم.
 
وی تصریح کرد: در این فرایند با تغییر سوئیچ ها در یک زمان تعریف شده، بازسازی شبکه، افزایش پهنای باند و واگذاری اینترنت با پهنای باند مناسب سعی می کنیم رضایت مشترکان را فراهم کنیم.
 
معاون تجاری شرکت مخابرات ایران گفت: با توسعه ارتباطات، عدالت اجتماعی گسترش و هزینه ها کاهش می یابد و لذا باید در برنامه ریزی های آینده کشور به این بخش توجه جدی شود.
 
وی افزود: توسعه بانکداری الکترونیک، بهداشت از دور، آموزش از دور و صدها خدمت دیگر که در این بستر آماده وارائه شده، مبنای توسعه پایدار کشور است.
 
معاون تجاری شرکت مخابرات ایران با اشاره به احادیثی از پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق (ع) در خصوص اهمیت خدمت به مردم، گفت: ما در سازمانی خدمت می کنیم که لحظه لحظه آن خدمت به مردم است و باید این فرصت را قدر بدانیم و بر تلاش خود بیفزائیم.
مهندس کارگزار در پایان با تشکر از زحمات 50 ماهه مهندس باباجانی، مهندس گنجی را به عنوان سرپرست جدید شرکت مخابرات استان مازندران معرفی کرد.
 
همچنین، مهندس باباجانی در این مراسم ضمن ارائه گزارشی گفت: این استان دارای کارکنان متخصص و توانمندی است که می تواند هر تحولی را مدیریت کند.
 
وی افزود: در چهار سال بعد از خصوصی سازی، 220 هزار شماره تلفن ثابت به شبکه اضافه شده است و به این ترتیب، استان بالاترین ضریب نفوذ تلفن را در کل کشور دارد.
 
وی استان مازندران را قطب ارتباطی کشور معرفی کرد و گفت: در زمینه دیتا با واگذاری 340 هزار پورت، رتبه اول را در کشور داریم و در حال حاضر قوی ترین شبکه انتقال در این استان است.
 
مهندس گنجی، مدیرعامل جدید استان نیز در سخنانی، فروش بیشتر خدمات، افزایش تعداد مشترکان تلفن ثابت و همراه، افزایش درآمد و بالا بردن کیفیت را از برنامه های آتی خود اعلام کرد و گفت: ما با اتکا به توان کارکنان مخابرات استان، آماده اجرای سیاست های جدید هیات مدیره هستیم.
 
گفتنی است، مهندس گنجی ،پیش از این رئیس اداره مخابرات شهرستان های بابل، بابلسر و قائم شهر، معاون تجاری و عضو هیات مدیره بوده است .
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.