تبلت

تلفن همراه

گوشی

January 11, 2015
19:10 یکشنبه، 21ام دیماه 1393
کد خبر: 66514

آغاز جشنواره هدیه‌باران موبایل و تبلت ال‌جی

اگر تصمیم به خرید گوشی تلفن همراه یا تبلت برای سال جدید دارید، محصولات ال‌جی را فراموش نکنید. جشنواره هدیه‌باران ال‌جی عید امسال شما را با جوایز استثنایی هدیه‌باران می‌کند.
 
با خرید گوشی‌های تلفن همراه و تبلت ال‌جی از ۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۳ تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۴ می‌توانید از ضمانت طلایی ال‌جی بهره‌مند شوید.
 
قرعه‌کشی بزرگ موبایل ال‌جی شامل ۲ دستگاه خودروی BMW سری X1 می‌شود که بین تمامی خریداران محصولات موبایلی ال‌جی در ۲۰ فروردین ماه در دفتر ال‌جی در تهران برگزار می‌شود.
 
 
جوایز جشنواره هدیه‌باران ال‌جی:
 
۱-      اتومبیل BMW سری X1 (قرعه‌کشی نهایی)
 
۲-      تلویزیون ۵۵ اینچ OLED ال‌جی
 
۳-      یخچال سایدبای‌ساید ال‌جی
 
۴-      ماشین لباسشویی ال‌جی مدل Direct Drive
 
5-      تلویزیون ۵۵ اینچ LED ال‌جی
 
۶-      تلویزیون ۴۲ اینچ LED ال‌جی
 
۷-      بلندگوی قابل حمل بی‌سیم ال‌جی
 
۸-      تبلت ۷ اینچ ال‌جی G Pad
 
9-      تلفن همراه ال‌جی مدل L 30
 
10-  حافظه فلش با ظرفیت ۸ گیگابایت
 
نحوه شرکت در جشنواره هدیه‌باران ال‌جی
 
همه کاربرانی که در جشنواره هدیه‌باران ال‌جی شرکت می‌کنند و موفق به خرید محصولات ال‌جی می‌شوند باید در همین بازه زمانی (۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۳ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۴) پیامک ارسال کنند.
 
بعد از خراشیدن مستطیل نقره‌ای‌رنگ برچسب جشنواره نصب‌شده بر روی جعبه گوشی‌های ال‌جی (تصویر شماره ۱) شماره سریال درج‌شده در زیر آن را از طریق پیامک به شماره ۵۰۰۰۱۰۵ ارسال کنید. در صورت مخدوش بودن برچسب، از پذیرفتن محصول صرف نظر کنید.
 
بعد از دریافت پیامک تأییدیه از طرف ال‌جی، کد ۱۵ رقمی IMEI گوشی خریداری شده را به همین شماره ارسال کنید تا پیامک مشخص‌کننده نوع هدیه برای شما ارسال شود.
 
محل درج کد IMEI بر روی جعبه گوشی در تصویر مقابل (تصویر شماره ۲) نشان داده شده است. همچنین، می‌توانید با شماره‌گیری کد #۰۶#* به کد IMEI گوشی خود دست پیدا کنید.
 
جهت دریافت هدیه، کدپستی ۱۰ رقمی محل سکونت خود را از طریق پیامک ارسال کنید. کد رهگیری ارسال هدیه پس از چند روز به شماره شما پیامک می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.