اینترنت و شبکه

January 14, 2015
8:40 چهارشنبه، 24ام دیماه 1393
کد خبر: 66564

با چند کلیک، به کودکان بی‌سرپرست بمی کمک کنیم!

جمع‌آوری کمک‌های آنلاین از سوی سایت مهربانه با همکاری موسسه خیریه یاوران ایتام برای ساخت سرپناه برای یک خانواده بی‌سرپرست 13 نفره بمی آغاز شد.s
 
به گزارش روابط عمومی پاد، خانواده‌ای پرجمعیت در بم، پس از آن که سرپرست خانواده را بعلت بیماری و پسر ارشدشان را به دلیل سکته قلبی از دست دادند، بی‌سرپناه شدند و در شرایط نامناسبی زندگی می‌کنند.
 
مهربانه تلاش می‌کند با همکاری موسسه خیریه یاوران ایتام و با جمع‌آوری کمک‌های آنلاین، سرپناهی برای این خانواده مهیا کند.
 
اکنون مادر این خانواده بیمار است و دختر 16 ساله آنها به علت فقر، ناچار به ازدواج شده است. پسر دیگر خانواده نیز به علت درگیری در زندان به سر می‌برد و دیگر فرزندان خردسال هستند. این خانواده نیازمند مهربانی ما برای تهیه یک کانکس (خانه پیش ساخته شده موقت) برای ادامه زندگی هستند.
 
هزینه تامین این سرپناه، 5 میلیون تومان برآورد شده و مهلت جمع‌آوری کمک، تا پایان بهمن ماه تعیین شده است.
 
موسسه خیریه یاوران ایتام از سال 1379 (2001 میلادی) با هدف یاری رسانی به کودکان یتیم بی‌بضاعت شکل گرفته است. هدف این موسسه تامین مایحتاج اولیه کودکان یتیمی است که دراثراتفاقاتی نظیر تصادفات زلزله، بیماری و… نان‌آور خانواده‌شان را از دست داده و در حال حاضر منبعی مالی برای گذران زندگی ندارند. این موسسه با کمک افراد داوطلبی که به هدف موسسه اعتقاد دارند اداره می‌شود.
 
برای کمک به این خانواده می‌توانید به سایت mehrabane.ir مراجعه کرده و با کلیک بر روی گزینه «حمایت می‌کنم» میزان حمایت خود را (حداقل هزار تومان) مشخص کنید.
 
مهربانه نخستین پلتفرم تامین سرمایه جمعی امور خیریه در ایران، فعالیت خود را از اسفندماه سال 92 آغاز کرده است. این سایت تلاش می‌کند با همکاری موسسات خیریه در سراسر ایران، پلی میان کاربران آنلاین و هموطنان نیازمند کشورمان باشد.
 
 
 
 
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.