سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

January 14, 2015
18:15 چهارشنبه، 24ام دیماه 1393
کد خبر: 66592

ایسوس باریک ترین و سبک ترین نوت بوک دنیا را عرضه کرد

ایسوس یکی از فعالترین شرکت های IT در دنیا است که برای ساخت تمامی محصولات خود دو فاکتور فناوری پیشرفته و طراحی را در اولویت قرار میدهد و همین امر نقطه تمایز ایسوس نسبت به سایر برندها است که در بازارهای محلی نیز به موفقیت های بزرگی دست یافته است. در حال حاضر ایسوس به عنوان برند برتر در فروش بیشترین نوت بوک در بازار ایران نیز شناخته میشود و همین موضوع نشان دهنده محصولات قدرتمند و کاربرپسند ایسوس می باشد.
 
 
نوت بوک های ایسوس با توجه به نوع کاربری و طراحی در گروه های مختلفی قرار میگیرند که یکی از آن ها خانواده Zenbook میباشد. نوت بوک های سری Zenbook صرف نظر از مشخصات فنی، از طراحی ویژه و منحصر بفردی برخوردار هستند که توانسته اند جوایز متعددی را در این زمینه از آن خود کنند.
 
UX305 Zenbook باریک ترین اولترابوک 13 اینچی QHD+ در دنیا است. سبکتر، سریعتر و بسیار زیباتر از سایر اولترابوک های موجود در بازار.
 
این اولترابوک زیبا و سبک به پردازنده های نسل جدید اینتل به نام برادول از سری Core M و پردازنده گرافیکی HD Graphics 5300 اینتل مجهز شده است و از سیستم عامل ویندوز 8.1 پشتیبانی میکند تا بهترین عملکرد محاسباتی را ارائه دهد. همانطور که گفته شد UX305 یک نوت بوک 13.3 اینچی با نمایشگر لمسی QHD+ و پنل IPS است. وضوح تصویر این نمایشگر 3200×1800 میباشد و تصاویر را با کیفیت بالا و رنگ های خیره کننده به نمایش در می آورد. Zenbook UX305 ایسوس به 8 گیگابایت حافظه و یک درایو SSD با ظرفیت 256 گیگابایت مجهز شده است تا سرعت ذخیره سازی اطلاعات در این سیستم به مراتب افزایش یابد.
 
اما امکانات این اولترابوک به همین جا ختم نمیشود. ایسوس محصولات خود را به فناوری های انحصاری و نوینی مجهز میکند تا کاربران بتوانند از حداکثر توانمندی های سیستم خود بهره مند شوند. UX305 علاوه بر برخورداری از اسپیکرهای قدرتمند Bang & Olufsen ، فناوری صوتی SonicMaster ایسوس را نیز در اختیار دارد. بنابراین میتوانید از تجربه جدید و لذت بخشی در اجرای فایلهای صوتی و ویدیویی برخوردار شوید.
 
اولترابوک UX305 امکانات اتصالی پرسرعت و کاملی را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. با وجود 3 پورت USB 3.0، خروجی های میکروفون و هدفون، خروجی micro HDMI، یک اسلات Micro SD و همچنین قابلیت پشتیبانی از استانداردهای پر سرعت بیسیم 802.11ac و همچنین Bluetooth 4.0 تمامی امکانات لازم برای نقل انتقال پرسرعت هر گونه اطلاعاتی برای شما فراهم شده است.
 
خوب است بدانید بدنه Zenbook UX305 تماما از جنس آلومینیوم بوده و تنها 1.2 کیلوگرم وزن دارد و در دو رنگ آلیاژ سرامیک و سنگ آبسیدین ارائه میشود.
 
60 کلمه: UX305 Zenbook ایسوس باریک ترین اولترابوک 13 اینچی QHD+ در دنیا است. این اولترابوک زیبا به یک پردازنده از سری Core M و پردازنده گرافیکی HD Graphics 5300 اینتل مجهز شده است و از سیستم عامل ویندوز 8.1 پشتیبانی میکند. Zenbook UX305 ایسوس به 8 گیگابایت حافظه رم و یک درایو SSD پرسرعت با ظرفیت 256 گیگابایت مجهز شده است.
 
80 کلمه: UX305 Zenbook ایسوس باریک ترین اولترابوک 13 اینچی QHD+ در دنیا است. این اولترابوک زیبا و سبک به یک پردازنده از سری Core M و پردازنده گرافیکی HD Graphics 5300 اینتل مجهز شده است و از سیستم عامل ویندوز 8.1 پشتیبانی میکند تا بهترین عملکرد محاسباتی را ارائه دهد. Zenbook UX305 ایسوس به 8 گیگابایت حافظه رم و یک درایو SSD با ظرفیت 256 گیگابایت مجهز شده است تا سرعت ذخیره سازی اطلاعات در این سیستم به مراتب افزایش یابد.
 
 
 
100 کلمه: UX305 Zenbook ایسوس باریک ترین اولترابوک 13 اینچی QHD+ در دنیا است. این اولترابوک زیبا و سبک به یک پردازنده از سری Core M و پردازنده گرافیکی HD Graphics 5300 اینتل مجهز شده است و از سیستم عامل ویندوز 8.1 پشتیبانی میکند تا بهترین عملکرد محاسباتی را ارائه دهد. Zenbook UX305 ایسوس به 8 گیگابایت حافظه رم و یک درایو SSD با ظرفیت 256 گیگابایت مجهز شده است تا سرعت ذخیره سازی اطلاعات در این سیستم به مراتب افزایش یابد. UX305 علاوه بر برخورداری از اسپیکرهای قدرتمند Bang & Olufsen ، فناوری صوتی SonicMaster ایسوس را نیز در اختیار دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.