تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

January 19, 2015
11:16 دوشنبه، 29ام دیماه 1393
کد خبر: 66734

استخدام مدیر جدید بخش طراحی سامسونگ

     
 
کمپانی سامسونگ مدیر جدیدی را در بخش طراحی با نام Lee Don-tae استخدام نموده است تا تحولاتی اساسی در این بخش به وجود آورد. به عقیده بسیاری از کارشناسان افت شدید فروش محصولات سامسونگ در سال ۲۰۱۴ دلایل مختلفی داشت که می توان مهم ترین آنها را ضعف در طراحی دانست. به گفته مقامات سامسونگ مدیر جدید بر طراحی محصولات مختلف سامسونگ و نه فقط اسمارت فون های این کمپانی نظارت خواهد داشت. آقای Lee که دارای مدرک فوق لیسانس هنر از Royal College of Art لندن است پیش از نیز نایب رئیس گروه مشاورر بین المللی Tangerine بوده که توسط Jony Ive مدیر بخش طراحی اپل بنیانگذاری شده بود. از جمله دستاورد های Lee طراحی کابین Business Class هواپیما های British Airways بوده که منجر به افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت و سود آوری ۷۳۸ میلیون دلاری به صورت سالانه برای این ایرلاین شده است. باید دید که آیا او می تواند در بزرگ ترین کمپانی تولید کننده اسمارت فون نیز تحولی بنیادین را رقم بزند یا خیر.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.