باندپهن

باندپهن ثابت

January 19, 2015
13:57 دوشنبه، 29ام دیماه 1393
کد خبر: 66750

بدهی 1400 میلیاردتومانی مخابرات استان‌ها

tci logo.jpg

مدیر عامل مخابرات با بیان اینکه برخی موانع مالی و ساختاری پیش پای مخابرات‌های استانی است، گفت: می‌دانیم که استان‌ها حدود ۷۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکارند.
 
کاظم ابراهیمی‌صدرآبادی در ارتباط با وضعیت نامطلوبی که مخابرات‌های استانی در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستند و بعضا پیمانکاران نیز مشکلاتی دارند، گفت: وجود موانع در مسیر کاری هر سازمانی امری طبیعی است اما دغدغه مسوولان باید رفع سریع مشکلات باشد.
وی عنوان کرد: شرکت‌های مجموعه مخابرات باید با درایت، برنامه‌های تنظیم شده در هلدینگ را در استان‌ها پیاده‌سازی کنند.
او افزود: تفاوت عملکرد مخابرات استان‌ها ناشی از عملکرد مدیریت است و البته موانع مالی، ساختاری، مدیریتی و قوانین و مقررات هم پیش پای آنهاست که باید رفع شود.
مدیر عامل مخابرات ایران گفت: ما در این دوره دنبال حل مسایل مالی هستیم و می‌دانیم که استان‌ها حدودا 700 میلیارد تومان به پیمانکاران و 700 میلیارد تومان دیگر به مخابرات ایران بدهکار هستند.
مدیر عامل مخابرات ایران همچنین در ارتباط با چشم‌انداز مخابرات در نسل‌های جدید ارتباطی نیز عنوان کرد: قطعا با ورود به شبکه‌های نسل سوم و بالاتر ارتباطی و گسترش شبکه وای‌فای بر بستر تلفن ثابت، آینده خوبی در انتظار ماست. 
وی ادامه داد: با فناوری وای‌فای بر بستر تلفن ثابت می‌توانیم به تحول این عرصه امیدوار باشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.