اپلیکیشن

رسانه‌های اجتماعی

فناوری

January 20, 2015
21:54 سه شنبه، 30ام دیماه 1393
کد خبر: 66797

نسخه جدید WhatsApp روی مرورگر اینترنتی اجرا می‌شود

اسکرین‌شات‌های منتشر شده در سایت‌های خبری نشان می‌دهد که نسخه جدید ابزار ارتباطی WhatsApp به زودی در اختیار کاربارن قرار می‌گیرد و قابلیت های جدیدی را ارایه می‌دهد.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بر اساس این تصاویر که برای مدت کوتاه روی شبکه اجتماعی Google+ گذاشته شدند و بعد از آن حذف شدند، تنظیمات داخلی WhatsApp تغییراتی می‌کند که به کاربر امکان می‌دهد این ابزار ارتباطی را مبتنی بر مرورگرهای اینترنتی روی یک رایانه شناخته شده و بر پایه سیستم ارتباطی ایمن اجرا کند.

هنوز توضیحات دقیقی در مورد نسخه جدید WhatsApp مبتنی بر وب منتشر نشده است و شرکت توسعه‌دهنده این ابزار کاربردی نیز از دادن اطلاعات بیشتر در این زمینه خودداری کرده است.

این شرکت یکی از پرکاربردترین ابزارهای ارتباطی در جهان را توسعه می‌دهد و در پایان آگوست 2014 گفته شد که مجموع مشترکان آن به بیش از 600 میلیون نفر رسیده است.

شرکت فیس‌بوک به عنوان صاحب اصلی مرکز توسعه‌دهنده WhatsApp در حالی تصمیم به عرضه نسخه ویژه این محصول مبتنی بر وب گرفته است که پیش از این ابزارهای Viber و Skype نیز ویرایش‌های مشابه را در اختیار مشترکان خود قرار دادند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.