تلفن همراه

گوشی

January 21, 2015
13:34 چهارشنبه، 1ام بهمنماه 1393
کد خبر: 66823

تکلیف فروش گوشی تلفن همراه مشخص شود

در حال حاضر نیز دو اتحادیه در زمینه فروش گوشی تلفن همراه فعالیت می‌کنند و این مهم موجب شده است که به درستی فعالیت‌های نظارتی انجام نشود بنابراین بهتر است تکلیف این کالای پرمصرف هرچه زود‌تر مشخص شود.
رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت: متاسفانه در حال حاضر دو اتحادیه در زمینه فروش گوشی تلفن همراه فعالیت می‌کنند و این مهم موجب شده است که به درستی فعالیت‌های نظارتی انجام نشود بنابراین بهتر است تکلیف این کالای پرمصرف هرچه زود‌تر مشخص شود.
 
غلامحسین کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص مشکلات فروش گوشی تلفن همراه در سطح کشور، گفت: در سال ۱۳۸۴ به دلیل تصمیمات برخی از مسئولان تعرفه گوشی تلفن همراه به یکباره افزایش یافت و این مهم سبب شد تا میزان قاچاق گوشی‌های تلفن همراه در کشور افزایش یابد و هم اکنون براساس آمار نیز میزان قاچاق گوشی تلفن همراه ۹۰ درصد است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر نیز دو اتحادیه در زمینه فروش گوشی تلفن همراه فعالیت می‌کنند و این مهم موجب شده است که به درستی فعالیت‌های نظارتی انجام نشود بنابراین بهتر است تکلیف این کالای پرمصرف هرچه زود‌تر مشخص شود.
 
رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی تصریح کرد: ‌ بهتر است تعداد اتحادیه‌های کشور کاهش پیدا کند چرا که این مهم زمان و انرژی بسیاری را از اصناف می‌گیرد و ما معتقد هستیم که تعداد اتحادیه‌های تهران ۱۳۸ اتحادیه می‌تواند به یک سوم کاهش یابد.
 
وی هدف از کاهش اتحادیه‌ها را ارائه بهتر خدمات عنوان کرد و گفت: در صورتی که این مهم اجرایی شود فعالیت‌های نظارتی نیز به بهترین نحو ممکن شکل خواهد گرفت.
 
این فعال صنفی تصریح کرد: به طور کلی گوشی تلفن همراه بیشتر به اتحادیه دستگاه های مخابراتی مربوط می شود و دیگر اتحادیه ها نمی توانند نقش لازم را در خصوص این کالا ایفا کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.