بازار سرمایه

January 25, 2015
8:25 یکشنبه، 5ام بهمنماه 1393
کد خبر: 66901

ورود نسل جدید ماشین‌های اداری توشیبا به بازار ایران

مدیر واحد ماشین‌‌های اداری شرکت بدر الکتریک از ورود ماشین‌های جدید اداری توشیبا به بازار کشور خبر داد.
پژمان افشاری با اشاره به سیستم کپی چندکاره سبز توشیبا گفت: کاهش چشمگیر هزینه‌های کپی (پنج مرتبه استفاده از کاغذ)، امکان بایگانی الکترونیکی متون قبل از پاک شدن از روی کاغذ و همچنین جداسازی هوشمند کاغذهای قابل استفاده مجدد از ویژگی‌های این دستگاه است. وی همچنین کاهش 80درصدی مصرف کاغذ و کاهش 55 درصدی تولید گاز دی‌اکسید‌کربن را در راستای کمک به محیط‌زیست از دیگر مزیت‌های دستگاه برشمرد. از سوی دیگر تجلایی، مدیر دفتر بیت دیفندر با اشاره به ورود محصولات آنتی ویروس جدید گفت: محصولات «آنتی‌ویروس پلاس 2015» و «اینترنت سیکوریتی بیت دیفندر» در سه سال گذشته جایزه بهترین محافظت و برترین عملکرد را از موسسه مستقل AV-TEST دریافت کرده‌اند و به کاربر امکان می‌دهد تا با یک کلیک امنیت را مدیریت کند. به گفته وی، محصول «اینترنت سیکوریتی بیت دیفندر» به وسیله یک دیوار آتشین دوطرفه از دسترسی‌های غیرمجاز به اطلاعات محرمانه جلوگیری کرده و به وسیله ویژگی «کنترل والدین» کودکان را ایمن نگه می‌دارد. وی در پایان به صفحه اختصاصی بدرالکتریک در سایت بیت دیفندر اشاره کرد و گفت: این صفحه کاملا فارسی بوده و کاربران می‌توانند با خرید هر پکیج بیت دیفندر و وارد کردن لایسنس ارائه شده روی این محصولات به‌صورت مستقیم از این سایت کد فعال‌سازی را دریافت کنند که منجر به جلوگیری از عرضه آنتی‌ویروس‌های تقلبی خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.