اپراتورها

تلفن همراه

January 25, 2015
20:33 یکشنبه، 5ام بهمنماه 1393
کد خبر: 66940

مدیرعامل ایرانسل: سرسوزنی در محاسبات ما اشتباه صورت نمی‌گیرد

مدیرعامل ایرانسل در مورد سرعت واقعی اینترنت و ناهمخوانی که در تبلیغات این شبکه وجود دارد گفت: تبلیغات بر اساس تست سرعت در حداکثر اعلام می‌شود و اعلام سرعت به این معنی نیست که در تمامی‌مناطق و محدوده‌ها مشترک با یک سرعت مشخص و بدون تغییر به شبکه ایرانسل متصل شود.
 
وی گفت: سرعت اینترنت موبایل با توجه به ویژگی شبکه موبایل، متفاوت بوده و بسته به محدوده‌ای که آنتن BTS  در آنجا نصب است و نیز تعداد استفاده کنندگان به صورت همزمان، تغییر می‌کند. دزفولی در مورد گرانی نرخ تعرفه اینترنت موبایل نیز گفت: از اول دی ماه در راستای تغییر تعرفه‌ها، مدل‌های متنوعی از بسته‌های اینترنتی را ارایه داده ایم که نسبت به قبل از این تاریخ معتقدیم که افزایش قیمت نداشته و تغییر در تعرفه‌ها داشته‌ایم. وی گفت: تعداد بسته‌های تعرفه‌ای با تنوع بسیاری داریم و معتقدیم که قیمت اینترنت ایرانسل به ازای هر مگابایت عدد پایینی است و برخی کشورهای منطقه 100 برابر این قیمت به مشترکانشان سرویس می‌دهند. دزفولی همچنین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره گلایه‌های متعدد مشترکان ایرانسل از به پایان رسیدن سریع شارژ‌ها گفت: به هیچ عنوان امکان‌ ندارد اشتباهی در محاسبه هزینه مشترکان صورت پذیرد و کاربران می‌توانند پس از برقراری هر تماس از طریق پیام خودکار رایگانی که به دست آنها می‌رسد، از مدت زمان مکالمه، هزینه‌ آن و باقی مانده شارژ حساب خود مطلع شده و از صحت عملکرد سیستم مطمئن شوند. وی ادامه داد: نه شرعا، نه عرفا و نه قانونا امکان ندارد حتی سرسوزنی در محاسبات ما اشتباه صورت بگیرد و همان‌طور که گفته شد مشترکان می‌توانند این مساله را آزمایش کنند.
البته دزفولی بر این نکته نیز تاکید کرد که گاهی برخی مشترکان برای پیگیری موضوع پایان زودهنگام شارژ خود با اپراتور تماس می گیرند که در نهایت مشخص می‌شود یا بحث آنها به دلیل استفاده از اینترنت به شکل آزاد و روشن بودن موبایل دیتا بوده و یا به فعالسازی خدمات ارزش افزوده پیامکی مانند ارسال اخبار یا قیمت طلا و ارز و مواردی از این دست مربوط بوده است. 
مدیرعامل ایرانسل همچنین تاکید کرد: تمامی خدمات ارزش افزوده در شبکه ایرانسل منحصرا با ارسال درخواست فعالسازی از سوی مشترک روی خط او فعال می شود و راهنما و دستورالعمل نحوه غیرفعالسازی این خدمات نیز از طریق پیامک به مشترکین اطلاع داده می‌شود. وی در پایان گفت: با این حال همچنان مجموعه تعرفه‌های اپراتور دوم نسبت به رقبای دیگر آن پایین‌تر است و برهمین اساس مشترکان ایرانسل هزینه‌های مقرون به صرفه‌تری نسبت به مشترکان سایر اپراتورها پرداخت می‌کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.