تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

January 26, 2015
13:46 دوشنبه، 6ام بهمنماه 1393
کد خبر: 66964

MWC2015:آیا HTC ساعت هوشمند معرفی خواهد کرد؟

در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر فعالیت کمپانی HTC برای تولید ساعت هوشمند توسط منابع مختلف منتشر شده است و حتی برخی اظهار داشته اند که تایوانی ها در صدد هستند تا این ساعت جدید خود را همراه با HTC One M9 در نمایشگاه MWC 2015 بارسلون معرفی کنند.
 
این کمپانی در نمایشگاه بارسلون دیوایس پوشیدنی جدیدی معرفی خواهد کرد اما نه یک ساعت هوشمند بلکه یک مچ بند هوشمند یا Fitness Tracker. در این گزارش آمده است که HTC با همکاری Under Armoud در حال آماده سازی یک Fitness Tracker است که در Mobile World Congress سال جاری رسماً معرفی خواهد شد. این مسئله با اعلام همکاری دو کمپانی در اوایل ماه ژانویه نیز همخوانی دارد. در خبری که فوربس منتشر نموده اشاره ای به مشخصات این مچ بند هوشمند نشده است. البته با توجه به سکوت HTC در این رابطه هنوز نمی توان از صحت و سقم این خبر مطمئن شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.