اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

January 28, 2015
18:19 چهارشنبه، 8ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67039

پیشنهاد داغ شاتل در جشنواره زمستانی ۱٣٩٣

کاربران اینترنت در سراسر کشور می‌توانند از فرصت کوتاه و استثنایی خرید بسته‌های طلایی و پلاتینی اینترنت پرسرعت شاتل تا پایان روز ٣٠ بهمن ۱٣٩٣ استفاده کنند.
 
 
این شرکت در جشنواره زمستانی ۱٣٩٣ در سراسر کشور پیشنهادها و شرایط کم‌نظیری را در اختیار کاربران قرار داده است.
 
استفاده از بسته‌ طلایی سه ماه اینترنت پرسرعت شاتل، مودم بی‌سیم زایکسل، نصب و راه‌اندازی و یک ماه آنتی‌ویروس کسپرسکی با قیمت استثنایی ۴۷ هزار و ۸۵٠ تومان یا بسته پلاتینی یک سال اینترنت، بسته ۱٠ گیگ ترافیک و نصب و راه اندازی تنها با قیمت ٣٢ هزار تومان از شرایط و تخفیف‌های ویژه‌‌ی این جشنواره است.
 
این جشنواره تا پایان روز ٣٠ بهمن ۱٣٩٣ در سراسر کشور به جز شهرهای شاهرود، اراک، مهاجران، ساوه، اسلامشهر، شهریار، فیروزکوه، پاکدشت، اهواز، ماهشهر، دزفول، باوی، آبادان، قزوین، محمدیه قزوین، بندرعباس، یاسوج، گچساران، بروجن و شهرکرد برگزار می‌شود.
 
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانند با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره ٢۳۰۹۹ یا نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس بگیرند. اطلاعات تماس دفتر نمایندگان شاتل در سراسر کشور از نشانی اینترنتی https://www.shatel.ir/Representatives-Shatel/default.loco در دسترس است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.