فناوری اطلاعات

February 1, 2015
9:46 یکشنبه، 12ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67080

اصغر رضانژاد دبیر سازمان نصر تهران شد

مراسم تودیع محمدیوسفیان، دبیرسابق سازمان نصرتهران و معارفه اصغر رضا نژاد، دبیر جدید این سازمان برگزار شد.
 
 
به گزارش روابط عمومی سازمان نصر تهران، دراین مراسم که صبح روزشنبه 11 بهمن ماه جاری با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره چهارم و برخی از اعضای هیات مدیره سوم سازمان برگزارشد، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های محمد یوسفیان، دبیرسابق سازمان، اصغررضا نژاد، به عنوان دبیر جدید سازمان معرفی شد.
ناصرعلی سعادت، رئیس سازمان نصر تهران دراین مراسم، از زحمات یوسفیان به عنوان دبیر سازمان در دوره سوم هیات مدیره قدردانی کرد.
 
 
آزاده داننده، رئیس سومین دوره هیات مدیره سازمان نصر تهران، ضمن تشکر از تلاش ها و تعهد یوسفیان گفت: در دوره سوم در شرایطی بسیار حساس و بحرانی، آقای یوسفیان، دبیری سازمان را پذیرفتند و موفق شدند با تدبیر و آرامش، نظم و انضباط را بر دبیرخانه سازمان نصر تهران حاکم کنند.
 
داننده با اشاره به رفتار صنفی یوسفیان بر کرسی دبیری سازمان افزود: حضور منسجم و صنفی آقای یوسفیان و رفتار مدبرانه شان، موجب شد فعالیت ها، پروژه های بزرگ وب رنامه های سازمان همچون انتخابات هیات مدیره در دوره قبل به خوبی پیش رود.
 
 
اصغررضانژاد، دبیر جدید سازمان نصر تهران، عضو هیات مدیره چهارم سازمان و دانش آموخته رشته مهندسی برق و قدرت و کارشناسی ارشد در رشته مدیریت کسب و کار(MBA) است. از جمله سوابق صنفی وی می توان به سابقه عضویت و فعالیت مستمر در کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان، کارگروه نرم افزارهای پیشرفته سازمانی ، فعالیت در کمیسیون مشاوران و اشخاص حقیقی سازمان و کارگروه فرهنگ ساری و کارگروه قوانین سازمان اشاره کرد. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.