سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

February 4, 2015
10:17 چهارشنبه، 15ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67196

سیلیکون پاور ازSSDهای جدید خود رونمایی کرد

سیلیکون پاور یکی از تولیدکنندگان محصولات گروه حافظه در دنیا  از جدیدترین درایوهای حالت جامد (SATAIII (SSD خود به نامSlim S85  و  V85Veloxبا حداکثر ظرفیت 960 گیگابایت رونمایی کرده است. 
از ویژگی‌های این SSDهای جدید سرعت خواندن و نوشتن بالا، کاهش زمان بوت شدن سیستم، افزایش کارآیی سیستم و افزایش بازده در زمان اجرای بازی هستند. از طرف دیگرSlim S85 و Velox V85 7 میلی‌متری بسیار باریک بوده و قابلیت حمل آسان را دارد.
Slim S85 و VeloxV85 سرعت بالایی در انتقال عکس‌ها با وضوح بالا، ویدئوها و فایل‌های چند رسانه‌ای ارائه می‌کند. این محصول یک سیستم جامع را برای متخصصان و علاقه‌مندان به بازی‌ها با زمان بوت بالا، سرعت بالا در انتقال داده‌ها و multitasking  پیشرفته فراهم می‌کند.
ظرفیت 960 گیگابایتی این SSD  فضای زیادی را برای کاربران فراهم می‌کند تا اطلاعات موجود در هارددرایو خود را به آن انتقال دهند. S85  و V85 مقاومت بالایی در برابر شوک و لرزش داشته و از سیستم پایش داخلی و تکنولوژی ECC بهره می‌برند.
Velox V85 با 64 گرم وزن و 7 میلی‌متر ارتفاع، بسیار باریک بوده و به خاطر حمل آسان، مناسب برای انواع اولترابوک و لپ‌تاپ‌ است. به علاوه این محصول  دارای کیت نصب برای لپ‌تاپ‌ها، کامپیوتر‌های رومیزی و اولترابوک‌ها با راه‌حل‌های مختلف به روز رسانی است.
این دو SSD در ظرفیت‌های مختلف 240 گیگابایت، 480‌گیگابایت و 960 گیگابایت در ابعادی برابر 7 در 85/69 در 100 میلی‌متر عرضه می‌شوند. جالب است بدانید که این محصولات مجهز به Wear Leveling  برای افزایش عمر محصول، فناوری ECC برای تضمین فرآیند انتقال داده و مصرف پایین انرژی هستند. این محصولات با گارانتی داده پرداز رایانه متین به بازار عرضه می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.