اینترنت و شبکه

February 8, 2015
19:20 یکشنبه، 19ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67316

توییتر مسوولیت کم‌کاریهایش را پذیرفت

مدیرعامل توییتر مسوولیت کم‌کاری این شرکت در رسیدگی به موارد سوءاستفاده‌ از این سرویس اجتماعی را برعهده گرفت.
 
 
به نقل از پایگاه ورج، دیک کاستولو، مدیرعامل توییتر در جمع کارکنان این شبکه اجتماعی گفت: صراحتا از عملکرد ضعیف شرکت درباره این موضوع در دوران تصدی‌ام خجالت می‌کشم.
 
وی گفت: تمام مسوولیت‌ کوتاهی‌ها در این زمینه را برعهده می‌گیرم.
 
مدیرعامل توییتر این سخنان را در پاسخ به سوالی در یک نشست داخلی مربوط به قضیه لیندی وست که در توییتر هدف بدرفتاری و سوء‌استفاده قرار گرفته مطرح کرد.
 
وی در پاسخ به سوال یکی از کارکنان شرکت که گفت آیا شرکت می‌توانسته تلاش بیشتری انجام دهد، گفت: ما تمام تلاش خود را برای مقابله با سو‌ءاستفاده‌ها در این شبکه به کار گرفتیم و سالها در این زمینه تلاش کرده‌ایم. هیچ موضوع محرمانه‌ای در این زمینه وجود ندارد و تمام دنیا درباره‌ آن هر روز صحبت می‌کنند. ما با نپرداختن به این مسائل ساده که کاربران هر روز با آن مواجه هستند، کاربران خود را روز به روز از دست دادیم.
 
مدیرعامل توییتر خاطر‌نشان کرد که به زودی برای بیرون کردن سوء‌استفاده‌کنندگان از این سرویس اقدام خواهد کرد و اطمینان داد که وقتی آنها حملات مضحک خود را انجام دهند هیچ کس متوجه نخواهد شد.
 
کاستولو همچنین در یادداشت دیگری تاکید کرد که تمام مسوولیت‌های عملکرد ضعیف توییتر برای مقابله با این مشکل را می‌پذیرد و اطمینان داد که پشتیبانی لازم برای حل این مشکل انجام خواهد شد.
 
وی خاطر‌نشان کرد: ما قصد داریم این مشکل را حل کنیم و من تمام مسوولیت‌های آن را برعهده می‌گیرم و تضمین می‌دهم که کارکنان شرکت شبانه ‌روز در حال کارند تا منابع لازم برای پرداختن به این مشکل را به دست آورند.
 
شبکه اجتماعی توییتر به خاطر عدم رسیدگی به موارد سوءاستفاده آزار و بدرفتاری در این سرویس به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. این در حالی است که توییتر متعهد شده تا به این مشکلات رسیدگی کند، اما هنوز مواردی از کاربران هستند که مورد بدرفتاری و تهدید قرار می‌گیرند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.