اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

رگولاتوری

February 9, 2015
18:46 دوشنبه، 20ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67335

مدیرعامل مخابرات ایران از ارسال محرمانه تعرفه‌های جدید مکالمات تلفن ثابت به رگولاتوری خبر داد!

tci logo.jpg

مدیرعامل مخابرات ایران از ارایه محرمانه پیشنهادات مخابرات درباره تغییر تعرفه‌های تلفن ثابت به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد.
 
کاظم ابراهیمی ‌صدرآبادی درباره آخرین وضعیت تغییر تعرفه تلفن ثابت گفت: پس از هم کدسازی تلفن ثابت، بر آن بودیم که شرکت مخابرات پس از انجام بررسی و کارشناسی در درآمدهای شرکت مخابرات در صورت نیاز به ایجاد تغییر در تعرفه تلفن ثابت پیشنهادات خود را با سازمان تنظیم مقررات مطرح کند که اکنون این بررسی‌ها صورت گرفته و پیشنهادات ما در این باره به سازمان تنظیم مقررات ارسال شد و امیدواریم با توجه به شرایط و قواعد رگولاتوری هر چه سریع‌تر به بررسی پیشنهادات مطرح شده در این زمینه بپردازد.وی در پاسخ به این سوال که در تعرفه‌های جدید پیشنهادی، چند درصد افزایش برای تعرفه تلفن در نظر گرفته شده توضیح داد: با توجه به این که فعلا این بحث محرمانه است، بهتر آن است که این موضوع از سوی سازمان تنظیم مقررات اعلام شود.
 
ابراهیمی‌در پاسخ به این مطلب که تغییرات تعرفه‌ای در سطح تمام کشور انجام می‌شود یا تنها به کلان‌شهرها و شهرهای توسعه یافته محدود خواهد شد گفت: با توجه به این که طرح هم کدسازی تلفن ثابت در تمام کشور انجام شده هر گونه تغییری در تعرفه نیز حالت سراسری خواهد داشت البته در این زمینه ما بخش‌های توسعه یافته، کمتر توسعه یافته و روستایی را تفکیک کرده‌ایم و برای هر یک از آن‌ها تغییرات خاصی درنظر گرفته‌ایم و تلاش بر آن بوده که این تغییرات به ویژه در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته کمتر باشد.مدیر عامل مخابرات ایران در عین حال متذکر شد: ما علاقه چندانی به افزایش تعرفه‌ها نداریم و بحث ما بیشتر به تعدیل تعرفه در تمام سرویس‌ها مربوط می‌شود که بر این اساس می‌توان بسته‌هایی ترکیبی ارایه کرد که قطعا استفاده از این بسته‌ها می‌تواند نقش موثری در تعدیل تعرفه ایفا کند و همه برای مشترک و هم برای مخابرات مقرون به صرفه باشد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.