سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

February 10, 2015
9:00 سه شنبه، 21ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67348

نوت بوک N551JQ ایسوس/ سفری از آینده به امروز

شرکت ایسوس همواره و همیشه در ساخت محصولات خود به نیاز کاربران توجه ویژه ای داشته است و به همین منظور محصولات خود را به صورتی طبقه بندی میکند تا کاربران بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. به عنوان مثال نوت بوک های ایسوس در گروه های مختلفی و برای گیمرها، کاربران اداری، طراحان، کاربران حرفه ای و… تقسیم بندی شده اند و ویژگی ها و مشخصات فنی هر کدام نیز متفاوت از گروه دیگر است. نوت بوک های سری ایسوس یکی از پرطرفدارترین نوت بوکهای ایسوس هستند و جلب نظر مخاطبان به دلیل امکانات و ویژگیهای متعدد این سری از جمله امکانات صوتی و تصویری متعدد میباشد. نوت بوک N551JQ یکی از جدیدترین نوت بوکهای سری N هستند که از طراحی ظاهری شکیل، زیبا و سنتی سری N برخوردار میباشند.
نوت بوک N551JQ ایسوس  به پردازنده Core i7 4710HQ و پردازنده گرافیکی GT845m و یا در برخی مدلها به پردازنده گرافیکی مجتمع Intel HD 4600 مجهز شده است. این نوت بوک حداکثر از 16 گیگابایت حافظه RAM و حداکثر 1.5 ترابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی میکند تا کاربران با محدودیتی در ذخیره سازی اطلاعات خود مواجه نباشند. این نوت بوک به سه پورت USB 3.0، خروجی HDMI، mini Display Port ، اسلات کارت خوان، پورت شبکه و خروجی های هدفون/میکروفون مجهز شده است و از استانداردهای بیسیم 802.11n و BT4.0  نیز پشتیبانی میکند و امکان اتصال انواع دستگاه ها را به کاربر میدهد.
همانطور که گفته شد یکی از ویژگیهای نوت بوک های سری N ایسوس ،امکانات صوتی و تصویری است و به همین منظور این نوت بوک ها به تجهیزات و فناوریهای ویژه ای در این حوزه مجهز هستند. نوت بوک N551JQ اسپیکرهای شرکت Bang  & Olufsen را در اختیار دارد و از فناوریهای صوتی SonicMaster Premium و MaxxAudio نیز پشتیبانی میکند و کیفیت صوتی بینظیری را در پخش فایلهای صوتی و تصویری ارائه خواهد کرد. N551JQ در گروه نوت بوک های 15 اینچی قرار میگیرد. صفحه نمایش مات این دستگاه، 15.6 اینچ و پنل آن از نوعFHD  IPS با وضوح تصویر 1920×1080 میباشد تا زاویه دید گسترده ای را برای کاربر فراهم سازد. به علاوه این نوت بوک از فناوری انحصاری Splendid Video Intelligent ایسوس  پشتیبانی میکند. این نوت بوک به دوربین سه بعدی RealSense اینتل نیز مجهز شده است که تعامل پویایی را میان کاربر و نوت بوک برقرار میکند. این دوربین حرکات دست و چهره کاربر را دنبال کرده و امکان جابجایی میان صفحات وب، اجرای بازی و یا باز کردن برنامه های مختلف را در اختیار وی قرار میدهد. به علاوه توسط این دوربین امکان ساخت مدل های دیجیتال سه بعدی و حتی چاپ آن ها توسط پرینتر سه بعدی را نیز فراهم میکند.
 
60 کلمه:  نوت بوک N551JQ یکی از جدیدترین نوت بوکهای سری N هستند که از ظاهری زیبا برخوردار است. نوت بوک 15 اینچی N551JQ به پردازنده Core i7 4710HQ و پردازنده گرافیکی GT845M و یا در برخی مدلها به پردازنده گرافیکی مجتمع Intle HD 4600 مجهز شده است. این نوت بوک فناوریهای صوتی SonicMaster Premium و MaxxAudio و دوربین سه بعدی RealSense اینتل را نیز در اختیار دارد.
 
80 کلمه: نوت بوک N551JQ یکی از جدیدترین نوت بوکهای سری N هستند که از ظاهری زیبا و شکیل برخوردار است. نوت بوک 15 اینچی N551JQ به پردازنده Core i7 4710HQ و پردازنده گرافیکی GT845M و یا در برخی مدلها به پردازنده گرافیکی مجتمع Intel HD 4600 ، 16 گیگابایت حافظه RAM و حداکثر 1.5 ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است. این نوت بوک فناوریهای صوتی SonicMaster Premium و MaxxAudio و دوربین سه بعدی RealSense اینتل را نیز در اختیار دارد.
 
100 کلمه: نوت بوک N551JQ یکی از جدیدترین نوت بوکهای سری N هستند که از ظاهری زیبا و شکیل برخوردار است. نوت بوک 15 اینچی N551JQ ایسوس به پردازنده Core i7 4710HQ و پردازنده گرافیکی GT845M و یا در برخی مدلها به پردازنده گرافیکی مجتمع Intel HD 4600 ، 16 گیگابایت حافظه RAM و حداکثر 1.5 ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است. این نوت بوک فناوریهای صوتی SonicMaster Premium و MaxxAudio و دوربین سه بعدی RealSense اینتل را نیز در اختیار دارد. صفحه نمایش مات این نوت بوک 15.6 اینچی و پنل آن از نوعFHD  IPS با وضوح تصویر 1920×1080 میباشد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.