تلفن همراه

تنزل بازار سامسونگ در هند

منبع: دیجی کالا
هفته‌ی گذشته، شرکت تحقیقاتی Canalys که در زمینه‌ی بازار تکنولوژی فعالیت می‌کند اعلام کرد که برند «مایکرومکس» (Micromax)، شرکت سامسونگ را کنار زده و به صدر جدول پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در هندوستان رسیده است.
 
هفته‌ی گذشته، شرکت تحقیقاتی Canalys که در زمینه‌ی بازار تکنولوژی فعالیت می‌کند اعلام کرد که برند «مایکرومکس» (Micromax)، شرکت سامسونگ را کنار زده و به صدر جدول پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در هندوستان رسیده است. در سوی دیگر، شرکت کره‌ای به سرعت به این موضوع عکس‌العمل نشان داده و طی گزارشی اعلام کرد که ادعای شرکت Canalys نادرست بوده و بر اساس آمار و ارقام شرکت تحقیقاتی GFK India، همچنان سامسونگ قطب اصلی بازار هندوستان محسوب می‌شود.
 
بر اساس جدیدترین گزارش شرکت تحقیقاتی «سایبر مدیا» (CyberMedia)، این مسئله را تایید می‌کند که شرکت سامسونگ همچنان قطب اصلی بازار هندوستان است اما در حال از دست دادن جایگاه خود در بازار مذکور است. بر اساس این گزارش، کل فروش محصولات سامسونگ در سال گذشته، برابر با 257 میلیون دستگاه بوده و این موضوع کاهش سهم سامسونگ از 20.3 درصد در اوایل سال 2014 به 16.5 درصدی در سال 2015 را نشان می‌دهد. این در حالی است که مایکرومکس و مایکروسافت (نوکیا)، هر کدام 13.3 درصد از بازار هند را در اختیار دارند.

​​