باندپهن سیار

تلفن همراه

February 10, 2015
12:32 سه شنبه، 21ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67354

مدیرعامل ایرانسل: امسال اعتباری بالغ بر 430میلیارد تومان در خراسان رضوی هزینه کرده‌ایم

مدیر عامل شرکت ایرانسل ایران از راه‌اندازی 311 سایت 3G ایرانسل تا پایان سال در خراسان رضوی خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا در خراسان، دزفولی در آئین افتتاح پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی که صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات صورت گرفت، اظهار کرد: در زمینه توسعه سایت 3G در خراسان رضوی 543 سایت در نظر گرفته شده که تاکنون 232 سایت به صورت فعال فعالیت خود را آغاز کرده و 311 سایت 3G ایرانسل تا پایان سال جاری در خراسان رضوی راه‌اندازی خواهند شد.
 
وی ادامه داد: شهرهای مشهد، نیشابور، طوس و طرقبه مجهز به سایت های 3G ایرانسل هستند و شهرهای نظیر سبزوار، قوچان، تربت حیدریه و فریمان نیز تا پایان سال جاری به این سایت های 3G مجهز خواهند شد.
 
مدیرعامل شرکت ایرانسل با بیان اینکه در شهریور سال جاری تجهیز 200 شهر به خطوط 3G و 4G از شهریور پیش‌بینی شده است، افزود: تاکنون 137 شهر فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده‌اند.
 
دزفولی با بیان اینکه با آغاز هفته دولت تعداد 151 سایت 4G برای خراسان رضوی در نظر گرفته شده بود، گفت: 86 سایت 4G در حال حاضر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و مشهد به عنوان دومین شهر کشور در زمینه تعداد مشترکین فعال خطوط 4G است.
 
وی افزود: شرکت ایرانسل توانسته در نسل سوم، سرعت تبادل اطلاعات را 14 برابر و در نسل دوم و چهارم نیز سرعت تبادل اطلاعات را به هفت برابر نسل سوم افزایش دهد.
 
مدیر عامل شرکت ایرانسل با بیان اینکه مشهد بعد از تهران از نظر وضعیت شبکه ایرانسل در جایگاه دوم قرار دارد، خاطرنشان کرد: مشهد پرمشکل‌ترین شهر کشور در زمینه راه‌اندازی سایت است و اگر ادامه کار برای راه‌اندازی 250 سایت جدید به همین ترتیب باشند با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم بود.
 
دزفولی اظهار کرد: ایرانسل در سال جاری اعتباری بالغ بر 430 میلیارد تومان در خراسان رضوی هزینه کرده که این اعتبار معادل 10 درصد اعتبارات شرکت ایرانسل در کل کشور است و این نشان از اهمیت شرکت ایرانسل به خراسان رضوی در جهت موقعیت جغرافیایی و اقلیمی آن است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.