تلفن همراه

گوشی

February 12, 2015
23:20 پنجشنبه، 23ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67413

محبوب‌ترین نقاط جهان برای گرفتن سلفی

لیست جدیدی که توسط وب‌سایتی انگلیسی منتشر شده،‌محبوب‌ترین نقاط دیدینی جهان برای دوستداران عکس سلفی را معرفی کرده‌است.
وب‌سایت attractiontix.com لیستی را منتشر کرده که نشان می‌دهد مسافران برای گرفتن سلفی ساختمان‌های مرتفع و بلند و شهربازی‌های بزرگ را ترجیح می‌دهند.
 
این وب‌سایت که در زمینه رزرو بلیط فعالیت دارد، 219 میلیون تصویر اینستاگرام را که از اکتبر 2010 تا ژانویه 2015 به ثبت رسیده و با برچسب سلفی روی این شبکه منتشر شده‌اند را بررسی کرده و براساس نتایج این بررسی، لیست خود را منتشر ساخته‌است.
 
براساس این لیست، محبوب‌ترین نقطه جهان برای گرفتن عکس سلفی برج ایفل در پاریس است، زیرا در این دوره زمانی 10 هزار و 700 سلفی در برابر این برج به ثبت رسیده‌است. پارک دیزنی فلوریدا و برج خلیفه دبی،‌ مرتفع‌ترین ساختمان جهان،‌در رتبه‌های دوم و سوم این لیست قرار گرفته‌اند.
 
براساس گزارش این وب‌سایت، برج ایفل با 10 هزار و 700 سلفی، پارک دیزنی با 9 هزار و 870 سلفی، برج خلیفه با هشت هزار و 860 سلفی، برج بیگ‌بن لندن با هشت هزار و 780 سلفی، ساختمان امپایر استیت نیویورک با هشت هزار و 430 عکس، ساگرادا فامیلا در بارسلونا با چهار هزار و 970 عکس، شهر دیزنی پاریس با چهار هزار و 740 عکس، ساختمان کلوسئوم در رو با چهار هزار و 670 عکس، Top of the Rock در نیویورک با چهار هزار و 290 سلفی و پل لندن با سه هزار و 820 سلفی محبوب‌ترین مناطق دیدنی جهان برای طرفداران عکس‌های سلفی به شمار می‌روند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.