تلفن همراه

گوشی

February 15, 2015
9:05 یکشنبه، 26ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67515

سونی اکسپریان E4 را معرفی کرد

امروز تلفن هوشمند جدید Xperia™ E4 را معرفی کرد. این تلفن هوشمند راحتی استفاده، سرگرمی روی نمایشگر بزرگ و عملکرد باتری قدرتمند را در طراحی باکیفیت و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه، ارائه می‌کند.
 
تونی مک‌نالتی، قائم‌مقام مدیریت کسب‌وکار محصولات ردهٔ مقرون‌به‌صرفه در Sony Mobile Communications گفت: «ما می‌خواستیم با Xperia E4 برخی از قابلیت‌های ممتاز Sony را به‌همراه راحتی استفادهٔ بی‌رقیب، با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه به مردم ارائه کنیم. ما با امکان راه‌اندازی ساده، نمایشگر عالی و ماندگاری باتری بی‌رقیب دوروزه دستگاهی را برای سرگرمی در حال حرکت ساخته‌ایم که هر کجا که باشید به کارش ادامه می‌هد.»
راحتی استفاده از لحظه‌ای که تلفن همراهتان را روشن می‌کنید
Xperia E4 برای این ساخته شده تا با دسترسی سریع به برنامه‌های دلخواهتان و تجربهٔ کاربرپسند، از تلفن هوشمندی با قابلیت استفادهٔ آسان لذت ببرید. با Xperia E4  با ماندگاری دوروزهٔ باتری می‌توانید برای روزهای طولانی‌تان برنامه‌ریزی کنید.
 
ثبت عکس بی‌نقص از این آسان‌تر نمی‌شود. با تشخیص صحنهٔ خوکار، قابلیت‌‌های بهبود عکس، و برنامه‌های دوربین که همه از پیش در دستگاه قرار داده شده‌اند، عکس‌هایی عالی با کمترین زحمت خواهید داشت. 
برای کمک به بیشترین بهره‌گیری از تلفن هوشمند، Xperia E4 به‌گونه‌ای طراحی شده تا تغییر تنظیمات تلفنتان را با استفاده از نوار وضعیت و زبانهٔ «تنظیمات سریع» سریع‌تر از همیشه انجام دهید. به‌روزرسانی‌های کاربرپسند سیستم، موجب اطمینان از این می‌شود که همیشه به تازه‌ترین و عالی‌ترین نرم‌افزارهای موجود دسترسی خواهید داشت.
برای کاربران جدید Xperia، انتقال از دستگا‌ه‌های Android‏، iOS‎ یا Blackberry قدیمی‌شان با سرعتی باورنکردنی انجام می‌شود. برنامهٔ Xperia™ Transfer به شما اجازه می‌دهد تا دفترچه تلفن، عکس‌ها، نشانه‌ها، برنامه‌ها، آهنگ‌ها، پیام‌ها و چیزهای بیشتری را بدون دردسر یا نگرانی برای از دست دادن چیزهای مهم،  انتقال دهید
با طراحی تحسین‌شدهٔ Sony کیفیت را احساس کنید
هنگامی که نوبت شکل ظاهری می شود، Xperia E4 با حس ممتاز و شخصیات متمایزش و جزئیات با کیفیت و بی‌اشتباه Sony، بسیار بالاتر از حد انتظار ظاهر می‌شود. 
سطح بافت‌دار و نازک Xperia E4 با طراحی قوس‌دار OmniBalance، نگه‌داشتن آن را در دست خوشایند ساخته و در عین حال نمایشگر ضدخش به دوام آن می‌افزاید.
و این همه چیز نیست بلکه Xperia E4 از مؤلفه‌های طراحی تلفن‌های هوشمند رده‌بالا مانند دکمهٔ روشن/خاموش آلومینیومی با تراش الماس برای ظریف‌کاری لایزال، و حلقهٔ دوربین متمایز از جنس فولاد ضد زنگ، بهره می‌گیرد. 
Xperia E4 مقرون‌به‌صرفه در رنگ‌های مشکی و سفید در دسترس بوده و از ظاهر ممتازی که محصولات Xperia با آن شهره هستند، بهره می‌برد. Xperia E4 برای اینکه بتوانید آن را مال خود کنید و از درون و برون آن را با سبک لباس پوشیدنتان متناسب کنید، به قابلیت سفارشی کردن طرح‌های زمینهٔ رابط کاربری مجهز شده که متناسب با روکش‌ّهایی خواهد بود که به عنوان لوازم جانبی به زودی برای تغییر ظاهر دستگاهتان ارائه می‌شوند. 
همچنین می‌توانید با استفاده از مجموعهٔ گستردهٔ لوازم جانبی شامل بلندگوی Bluetooth® مدل BSP10 و هدست Bluetooth® استریو مدل SBH60 تجربهٔ‌تان را بیش‌ازپیش بهبود دهید.
ماندگاری دوروزهٔ باتری عملکرد عالی را تضمین می‌کند
تازه‌ترین تلفن‌های هوشمند Sony به ماندگاری باتری تراز اولشان مشهور شده‌اند. Xperia E4 هم با همان تخصص، با یکپارچه‌سازی باتری قدرتمند ۲۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی طراحی شده که برای شما دوروز ماندگاری باتری ارائه می‌کند۱. بنابراین دیگر لازم نیست نگران شارژکردن هر شب تلفنتان باشید. اگر این میزان ماندگاری هم برایتان کافی نیست، حالت Battery STAMINA را فعال کنید تا چگونگی مصرف باتری‌تان بهینه شود و از حالت Ultra STAMINA برای فعال نگه داشتن عملکردهای اصلی تلفنتان به مدت یک‌هفته، استفاده کنید.
در کنار ماندگاری،سرعت نیز خواهید داشت. پردازشگر چهارهسته‌ای ۱٫۳ گیگاهرتزی با عملکرد بالا وسریع به معنای اجرای چند برنامه به‌صورت هم‌زمان، وبگردی و پخش ویدیو در آن واحد است. این پردازشگر و رم ۱گیگابایتی عملکرد با سرعت بالا بدون خالی کردن باتری را ارائه می‌کند. Xperia E4 شما با ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، فضای کافی برای ذخیرهٔ همهٔ محتوای مورد علاقهٔ‌تان را در اختیارتان قرار می‌دهد.
 
 
 
سرگرمی در حال حرکت
سرگرمی به‌طور کامل در قلب Xperia E4 قرار دارد. با نمایشگر ۵ اینچی qHD و IPS برای بهترین زاویه‌دید، می‌توانید از در هرکجا که هستید، از سرگرمی باکیفیت بالا لذت ببرید و هم‌زمان بلندگوهای قدرتمند Sony تجربهٔ صوتی واضح و عمیقی را ارائه می‌کنند. 
برنامه جدید Sony به نام PartyShare به هر کسی اجازه می‌دهد تا موسیقی‌اش را از طریق تلفن و Wi-Fi Direct با بقیهٔ حاضرین در اتاق به اشتراک بگذارد. بنابراین شما به DJ شخصی دوستانتان بدل خواهید شد. 
همچنین می‌توانید از PartyShare برای گردآوری و اشتراک‌گذاری عکس‌های آن مهمانی استفاده کنید. PartyShare ‍در Xperia E4 از پیش نصب شده است اما از امروز برای دانلود از طریق فروشگاه Play بر روی همهٔ محصولات Xperia که از سیستم‌عامل Kitkat یا جدیدتر استفاده می‌کنند، هم در دسترس است.
دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی که مجهز به HDR و برنامه‌های کامل سرگرم‌کنندهٔ دوربین است، به شما در گرفتن عکس‌هایی یاری می‌کند که به آن‌ها افتخار خواهید کرد. برنامه‌هایی مانند: جلوهٔ واقعیت‌افزوده، Social live‏، جلوهٔ خلاق و Sweep panorama. دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی به شما اجازه می‌دهد تا سلفی‌های عالی با کیفیت بالا گرفته و با برنامهٔ اختصاصی سلفی گرفتن، عکس‌هایتان را به سطح بالاتری ارتقاء دهید. 
Xperia E4 همراهی ایده‌آل برای مصرف‌کنندگانی است که به دنبال تلفن هوشمندی فوق‌العاده راحت و در عین حال با کیفیت با سرگرمی عالی و عملکرد طولانی هستند. این تلفن هوشمند از نیمهٔ فوریه به همراه مدل دو‌سیم‌کارته عرضه خواهد شد. 
برای مشخصات کامل Xperia E4 از پیوند زیر دیدن کنید:
www.sonymobile.com/global-en/products/phones/xperia-e4/specifications/  
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.