اپلیکیشن

تلفن همراه

February 16, 2015
19:50 دوشنبه، 27ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67559

نخستین گردهمایی توسعه‌دهندگان بازار اندروید در تهران برگزار میشود

نخستین گردهمایی توسعه‌دهندگان بازار اندروید 30 بهمن ماه در سالن همایش رازی برگزار خواهد شد.
 
این گردهمایی فرصتی برای نزدیکی و گفتگو بین فعالان داخلی و خارجی از جمله توسعه‌دهندگان، مدیران محصول، سرمایه‌گذاران و کافه ‌بازار است.
 
پنج‌شنبه‌‌بازار نخستین گردهمایی سالانه توسعه‌دهندگان بازار اندروید است که در آن جهت‌گیری‌های اصلی این صنعت در یک سال آینده با حضور همه فعالان و علاقه‌مندان ترسیم خواهد شد. محور اصلی سخنرانی‌ها و کارگاه‌های اولین دوره، توسعه برنامه‌های بومی برای ابزارهای هوشمند است. امین امیرشریفی، مدیر بازاریابی کافه‌بازار اعلام کرد: «هدف اصلی این گردهمایی یک‌روزه که برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود، شبکه‌سازی و نزدیک شدن افرادی است که به نوعی در صنعت برنامه‌های موبایل فعال هستند. ضمن این که همزمان با این برنامه کارگاه‌های آموزشی مختلفی برگزار خواهد شد تا کارشناسان فنی کافه‌بازار و نیز سایر متخصصین ایرانی و خارجی، نکات مثبتی را به توسعه‌دهندگان آموزش دهند.» او همچنین بیان کرد: «خوشبختانه توسعه‌دهندگان از برگزاری این گردهمایی استقبال چشمگیری کرده‌اند و این باعث شده که بلیت‌ها تقریباً از یک ماه پیش از آغاز رویداد تمام شوند. خیلی‌ها هم علاقه‌مند بودند که تکمیل ظرفیت مانع حضورشان در این برنامه شد. امیدواریم در سال بعد بتوانیم همایش بزرگتری برگزار کنیم تا همه علاقه‌مندان در آن حاضر باشند.»
 
این همایش با سخنرانی حسام آرمندهی (مدیرعامل و بنیان‌گذار کافه‌بازار) آغاز خواهد شد که باید در آن منتظر شنیدن آمار و ارقام جذابی از صنعت موبایل در ایران باشیم. در ادامه نیز ۲ پنل تحت عناوین تأمین سرمایه کسب و کارهای مبتنی بر موبایل و ساخت بازی برای ابزارهای هوشمند و ۶ کارگاه تخصصی برگزار خواهد شد.
 
از جمله سخنرانان این برنامه می‌توان به مهندس نصرالله جهانگرد (معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران)، امین‌رضا وهوشی (مدیرعامل شرکت رهنما)، مجید زمانی(مدیر عامل شرکت تأمین سرمایه کاردان)، احمد رضا مسرور (مدیرعامل شتاب دهنده دیموند)، حمید محمدی (مدیر عامل دیجی‌کالا) و حسن کریمی قدوسی (قائم مقام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای) اشاره کرد.
 
علاقمندان برای آشنایی بیشتر با این گردهمایی و کارگاه‌های آموزشی آن می‌توانند به پایگاه اینترنتی 5shanbe.cafebazaar.ir مراجعه کنند و یا این رویداد را در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌های #5ShanbeBazaar و #۵شنبه_بازار دنبال نمایند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.