تلفن همراه

گوشی

February 18, 2015
18:06 چهارشنبه، 29ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67594

گوشی‌هایی که عشاق کادو می دهند

ولنتاین یا روز عشاق در فرهنگ مسیحی سده‌های میانه و سپس فرهنگ مدرن غربی روز ابراز عشق است. این مناسبت هر سال در روز ۱۴ فوریه، ۲۵ یا ۲۶ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
 
سابقه تاریخی روز ولنتاین به جشنی که به افتخار قدیس ولنتاین در کلیساهای کاتولیک برگزار می‌شد، باز می‌گردد. روز ولنتاین برگرفته از سنن روم باستان و مسیحیت است و ابراز عشق معمولاً با فرستادن کارت ولنتاین یا خرید هدایایی مانند گل سرخ انجام می‌شود. 
اما این روزها کمتر کسی از کارت و گل به عنوان هدیه ولنتاین استفاده می‌کند و بیشتر این هدایا شامل عطر، شکلات‌، عروسک و به تازگی گوشی‌های موبایل بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند. بنابراین به مناسبت این روز به گوشی‌های می‌پردازیم که امسال کادو پیچ شده‌اند.
در همین حال تعدادی از ایرانی‌ها نیز این روز را با خرید هدایای مختلف جشن می‌گیرند، بنابراین این روزها اکثر فروشگاه‌ها شلوغ است و همه در رفت و آمد برای خرید هدایا هستند.
در این زمینه بازار موبایل هم مستثنی نیست و بسیاری از افراد به خرید گوشی و لوازم جانبی به مناسبت این روز پرداخته‌اند.
بر اساس گزارش بازاریان، برخلاف اینکه گفته می‌شود، رنگ قرمز مرسوم است، اما امسال گوشی‌های طلایی مشتری بیشتری داشتند. به گفته بازاریان، امسال گوشی‌ آیفون 6 طلایی رنگ از استقبال زیادی در بازار برخوردار شده و با وجود رکودی که در بازار حکمفرماست، اما بسیاری از افراد به خرید گوشی‌های گران قیمت اپل روی آورده‌اند.
نسخه 16 گیگابایتی این گوشی قیمتی برابر دو میلیون و 500 هزار تومان دارد. در این میان گوشی‌های سری Z سونی که از رنگ‌های سبز، نارنجی، قرمز و لیمویی برخوردار است نیز فروش خوبی داشته است و بسیاری از کاربران که اغلب آنها را خانم‌ها تشکیل می‌دهند ازاین گوشی‌ها استقبال کرده‌اند.
نسخه لیمویی و قرمز گوشی‌های Xperia Z1 compact و Z3 compact این روزها از فروش خوبی برخوردارند.
همچنین نسخه بنفش رنگ گوشی T3 سونی هم این روزها فروش خوبی دارد.
در میان گوشی‌های سامسونگ هم می‌توان به گلکسی A اشاره کرد. این گوشی که به تازگی وارد بازار شده و در رده نخستین گوشی‌های سامسونگ با بدنه فلزی به شمار می‌رود این روزها فروش بسیار خوبی در بازار دارد. به گفته بازاریان نسخه طلایی این گوشی از استقبال زیادی برخوردار شده و با وجود قیمت یک میلیون و 200 هزار تومانی فروش بسیار خوبی دارد.
در بازار این روزها گوشی‌های اچ‌تی‌‌سی هم از اقبال خوبی برخوردارند و گوشی‌های میان‌رده‌ای که رنگ‌های نارنجی و آبی و طلایی دارند، فروش خوبی را تجربه می‌کنند.
در این میان گوشی One که سال گذشته عرضه شد دارای نسخه صورتی رنگی است که خانم‌ها بیشترین مشتریان این گوشی را تشکیل می‌دهند. همچنین نسخه نارنجی رنگ فبلت دزایر 816 اچ‌تی‌سی از فروش بسیار خوبی برخوردار است.
همچنین گوشی دزایر 810 هم که از نسخه نارنجی رنگ برخوردار است، این روزها فروش خوبی دارد و بسیاری از مشتریان به خرید آن اقدام کرده‌اند.
از سوی دیگر لوازم جانبی موبایل از جمله قاب‌های رنگی فروش بسیار بالایی دارند. قاب‌هایی در رنگ‌های قرمز، سبز، نارنجی و صورتی مشتریان بسیاری به خود جلب کرده و بسیاری از افراد را مجذوب کرده است. به گفته فروشندگان، به دلیل قیمت بالای گوشی موبایل، قاب‌ و کیف‌های موبیال این روزها از فروش خیلی خوبی برخوردارند و بسیاری از افراد به خرید این ابزارها می‌پردازند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.