اینترنت و شبکه

توئیت‌ها در نتایج جست‌وجوهای گوگل مشاهده می‌شوند

توئیتر تصمیم دارد قدرت خود را در بازار جهانی شبکه‌های اجتماعی افزایش دهد و به عنوان بخشی از این اقدام، همکاری‌های جدیدی را با گوگل آغاز کرده است.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت توئیتر با انتشار بیانیه رسمی توضیح داد که به گوگل امکان می‌دهد تا به داده‌های منتشر شده توسط مشترکان آن دسترسی داشته باشد و از این طریق توئیت‌های منتشر شده توسط کاربران جهانی آسان‌تر در جست‌وجوهای اینترنتی گوگل شناسایی شوند.

خبرگزاری بلومبرگ در گزارش جدید خود اعلام کرد که از این پس توئیت‌ها در نتایج حاصل از جست‌وجوهای انجام شده در گوگل به نمایش درمی‌آیند و آنچه که مشترکان توئیتر منتشر می‌کنند، در جست‌وجوهای گوگل هم عرضه می‌شود.

«دیک کستولو» مدیرعامل توئیتر در جریان انتشار گزارش مالی مربوط به فصل چهارم سال 2014 میلادی برای نخستین بار خبر این قرارداد همکاری را به صورت رسمی منتشر کرد و توضیح داد که تا مشاهده نتایج حاصل از این همکاری چند ماه طول می‌کشد.

لازم به ذکر است که در فصل پایانی سال 2014 از سرعت رشد توئیتر کاسته شده است، اما پیش‌بینی می‌شود آغاز همکاری‌های جدید با گوگل بتواند بار دیگر موفقیت‌هایی را برای این شرکت به همراه آورد.


​​