باندپهن

باندپهن ثابت

February 21, 2015
12:34 شنبه، 2ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67668

شرکت مخابرات استان تهران: کد رفع خرابی تلفن ثابت به 20117 تغییر یافت

کد 17 و 117 سامانه اعلام و رفع خرابی تلفن از تاریخ 3 اسفند ماه سال جاری به 20117 تغییر می یابد.
حسن متقی مدیر کل طرح و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: مشترکین استان تهران و البرز برای اعلام و رفع خرابی تلفن ثابت خود می بایست با شماره 20117 تماس و شماره تلفن خراب خود را به این سامانه اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی تلفن آنان اقدام شود.
وی افزود: پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه 20117 سیستم پاسخگویی مکانیزه در تمام مراکز مخابرات استان تهران و البرز فعال است و مشترکان در تمام مدت شبانه روز می توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق تماس تلفن و یا سایت اینترنتی www.tct.ir به سیستم اعلام کنند.
همچنین در صورت بروز خرابی تلفن در هر نقطه از شهر تهران امکان اعلام خرابی از طریق شماره تلفن 20117 وجود دارد.
متقی خاطر نشان کرد: هر مشترک قبل از تماس با 20117 برای اعلام خرابی تلفن باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کند. 
وی با بیان اینکه رفع خرابی داخلی تلفن وظیفه شرکت مخابرات نمی باشد گفت: در صورتیکه خرابی تلفن بعد از گذشت 24 ساعت رفع نشد مشترکین می توانند به مرکز مخابرات مربوطه مراجعه و یا با شماره تلفن 2090 واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران تماس حاصل کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.