تلفن همراه

گجت

February 21, 2015
22:14 شنبه، 2ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67685

گجت ایرانی مضراب تبلت ساخته شد

یک مخترع ایرانی موفق به ساخت مضرابی شد که جهت نوزاندگی انواع موسیقی ها بر روی تبلت است.
حمید رحمانی مخترع "مضراب تبلت " در گفتگو با مهر گفت: با توجه به تلفیق تکنولوژی، هنر و نقش انکار ناپذیر مضراب در انتقال ایده‌های موسیقی نوازنده، بر آن شدیم تا مضراب تبلتی را به عنوان یک گجت ایرانی بسازیم.
 
وی با اشاره به اینکه با استفاده از این مضراب ها می توان به راحتی با تبلت به تمرین نوازندگی پرداخت، اظهار داشت: مضراب تبلت یک گجت ایرانی است که برای اپلیکیشن های ایرانی و خارجی ساخته شده است و کاملا شبیه مضراب های واقعی عمل می کند.
 
به گفته وی طراحی و ساخت مضراب تبلت به طور تخصصی برای تبلت و موبایل ها بوده تا سازهایی همچون سنتور ایرانی، درام و موارد مشابه را برای هنرمندان جهان بر اساس اصول موسیقی مهیا کند که  می تواند با استقبال گسترده ای از نوازندگان روبرو شود.
 
 
وی با بیان مثالی عنوان کرد: مضراب واقعی سنتور بر روی تبلت کار نمی کند، از این رو مضراب تبلت، تمرین موسیقی با اپلیکیشن را ممکن می سازد. همچنین با تبلت دیگر نیازی نیست که با انگشتان دست به نوازندگی با تبلت و یا به طور واقعی بر روی سنتور پرداخت.
 
رحمانی با بیان اینکه این مضراب نمونه خارجی ندارد، افزود: مضراب تبلت در قالب گجت ایرانی اختراع شده که هم برای سازهای خارجی و هم ایرانی کاربرد دارد و می توان این مضراب ها را به کشور های خارجی صادر کرد.
 
وی با اشاره به اینکه تکنولوژی این مضراب به گونه ای است که شبیه ساز پوست دست برای صفحات لمسی خازنی می شود، افزود: مضراب تبلت در دو رنگ سفید و مشکی ساخته شده که نوع مشکی آن حرفه ای است و دقت ساخت بالایی برای تسریع در نوازندگی دارد. همچنین نوع سفید آن دارای رنگ بندی مخصوص خانم ها است.
 
وی یادآورشد: این مضراب بر روی ابزارهای Galaxy s۴ , s۵ , note ۲ ,۳ HTC ONE M۸ و مورادی از این دست، بدون داشتن محافظ صفحه نمایش ، تست شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.