سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

February 22, 2015
17:55 یکشنبه، 3ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67738

رونمایی از محصولات جدید ایسر در گردهمایی سازگار ارقام

شرکت سازگار ارقام در همایشی که با حضور مسوولان و مدیران ارشد کمپانی ایسر و جمعی از فعالان رسانه و نمایندگان فروش این شرکت در باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد، از آخرین محصولات ایسر در رده تبلت و نوت‌بوک رونمایی کرد.
 
دیوید دراموند(David Drummond) مدیرعامل منطقه خاورمیانه و آفریقای ایسر در این همایش  با بیان اینکه این شرکت تمرکز زیادی روی طراحی محصولات خود دارد افزود: این تمرکز موجب شده که جوایزی نظیر
IF Design و Red Dot Design نصیب محصولات ایسر شود. وی افزود: ایسر 7.7 میلیون دنبال کننده در فیس بوک دارد و 41 میلیون بار ویدیوهای این کمپانی در یوتیوب مشاهده شده که نشان‌دهنده محبوبیت این برند در سطح جهانی است.
دراموند تاکید کرد: ایسر تنها شرکتی است که در زمینه کسب و کار Channel فعالیت می‎کند و سعی دارد که کاربران و تکنولوژی را با هم هماهنگ‌تر کند. 
 
  گذر از سخت افزار و تعامل با نرم افزار
دیوید دراموند افزود: ما در حال گذر از وضعیت صرفا تولید‌کننده سخت‌افزار و در حال تعامل بیشتر نرم افزار هستیم. 
وی گفت: یک نرم‎افزار ویژه برای ایجاد سیستم ذخیره‎سازی ابری به کاربران پیشنهاد می‎دهیم تا آنها بتوانند Cloud Server شخصی خودشان را داشته باشند.
به گفته وی، اختلاف مهمی که سیستم Cloud پیشنهادی ایسر و سرویسی نظیر Google Drive دارد، در این است که اطلاعات در سرورهای خارج از کشور و دور از شما نگهداری نمی‎شود و به طور مطلق و با امنیت کامل مالک اطلاعات خود هستید. 
 
‌ حضور در شرایط بحران
سپس مهرداد رجبی‎پور، مدیرعامل شرکت سازگار ارقام به ارایه اطلاعاتی در خصوص زمان تاسیس شرکت سازگار ارقام و نحوه فعالیت این شرکت پرداخت و گفت: سازگار ارقام از سال 86 برند ایسر را به سبد محصولات خود افزوده است و در مدت یک سال افزایش تقاضای بازار روی نوت‌بوک‏های ایسر را تجربه کرده است. 
وی افزود: پس از چند سال با ورود طرح‏ها و مدل‏های جدید افزایش تقاضا به اوج خود رسید و سپس کاهش یافت. اما مدیران این کمپانی تغییرات جدیدی اعمال کردند تا با جلب توجه بیشتر خریداران سهم بیشتری از برند ایسر در بازار ایران کسب کنند.
وی همچنین در مورد خدمات پس از فروش شرکت سازگار ارقام گفت:  این شرکت شامل فروش قطعات کامپیوتر، نوت‏بوک، تبلت، تلفن‏های هوشمند است و اعتقاد داریم در توزیع و خدمات پس از فروش پیشرو هستیم.
رجبی پور تاکید کرد: اکنون ما در شرایط بحرانی پایدار هستیم که بخشی از این شرایط به وضعیت کشور ما باز 
می گردد و از دست ما خارج است. بخشی دیگر به هزینه حمل باز می‌گردد، بخشی نیز به ارایه   اطلاعات غلط به کمپانی ایسر باز می‌گردد که باعث اشباع شدن بازار و ایجاد ضرر می‌شود.
 
  رونمایی از محصولات جدید ایسر
پس از سخنرانی  مدیران ایسر و سازگار ارقام در این همایش از برخی محصولات جدید ایسر از شاخه تبلت‎ها، لپ‎تاپ‎ها و پروژکتورها نیز رونمایی شد.از جمله محصولاتی که توسط ایسر و سازگار ارقام رونمایی شد، لپ تاپ جدید Aspire V Nitro   و Aspire R13 بود.دیگر محصولاتی که در این همایش به آنها پرداخته شد لپ‎تاپ های سری Aspire E1,E3,E5,E7, Aspire V3,V5، تبلت‎های Iconia Tab 7,8,10,One 7, تبلت‎های هیبریدی Aspire Switch 10,11,12 و تبلت‎های سری Iconia 713,W4 است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.