تلفن همراه

گوشی

February 26, 2015
13:04 پنجشنبه، 7ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67835

جزئیات انحنای گلکسی S6 اج منتشر شد

یکی از وبسایت‌های کره ای انحنای گلکسی S6 اج را کوچکتر از گلکسی نوت اج اعلام کرده و اعتقاد دارد که سامسونگ از این انحنا تنها در زیباسازی گوشی بهره خواهد برد.
 
فرآیند مرسوم‌سازی و یا به تعبیری محبوب‌سازی صفحه نمایش‌های انحنادار که نخستین حرکت بازار به سمت صفحه نمایش‌های انعطاف‌پذیر است، از سال گذشته و با معرفی «گلکسی نوت اج» آغاز شد.
 
 
چنین حرکتی از سوی سامسونگ مورد توجه دقیق بازار قرار گرفته و با توجه به خبر اواخر سال قبل مبنی بر معرفی یک محصول تاشو توسط سامسونگ، این توجه چند برابر نیز شده است.
سامسونگ که در گلکسی نوت اج انحنا را تنها به یک سمت گوشی کشانده بود، حال قصد دارد در «گلکسی S6 اج» این انحنا را به دو سمت گوشی بکشاند. اما ویژگی‌های این انحنا چه خواهد بود؟
 
وبسایت معتبر «بیزینس کوریا» (Business Korea) به نقل از منابع مطلع خبر داده که خمیدگی گلکسی S6 اج کوچکتر و با انحنای کمتری نسبت به گلکسی نوت اج ساخته شده است؛ بنابراین استفاده از انحنای پرچمدار بعدی سامسونگ ممکن است دشوارتر باشد. (این مورد در تصاویر لو رفته از گلکسی S6 اج نیز مشخص است.)
 
یکی دیگر از مزایای بزرگ بودن انحنای نوت اج، قرارگرفتن دکمه‌ها و تولبار در حاشیه گوشی و در نتیجه استفاده بدون دردسر از صفحه نمایش بزرگ گلکسی نوت اج بود.
 
معمولا گوشی‌های گلکسی دارای اندازه ای حول و حوش 5 اینچ هستند. انتظار می‌رود که گلکسی S6 نیز با اندازه ای 5.1 اینچی به بازار معرفی شود. گلکسی S6 اج هم علاوه بر مشخصات سخت افزاری، در سایز صفحه‌ نمایش نیز هم اندازه با گلکسی S6 خواهد بود. 
 
منبع بیزینس کوریا نیز در همین‌باره می‌گوید: "از آنجا که اندازه صفحه نمایش گلکسی S6 اج کوچک‌تر از گلکسی نوت اج است، بنابراین مشکل بتوان انحنای دو سمت را بزرگ طراحی کرد." این منبع می‌افزاید: "بعید میدانم که نوتیفیکیشن‌ها یا موارد دیگر برای این انحنای کوچک‌تر شده پیشبینی شده باشد."
 
بیزینس کوریا اضافه می‌کند که به نظر کوچک‌تر شدن انحنا، تلاش سامسونگ در رفع مشکلات تولید و همچنین تولید بدون وقفه و حداکثری از این محصولات بوده است. 
 
از آنجا که مشکل بتوان کارایی متفاوتی برای انحنای سمت راست و یا چپ این گوشی متصور بود، ظاهرا این انحنا تنها در افزایش کیفیت طراحی و زیبایی خاص آن به خدمت گرفته شده است. انحنای کمتر احتمالا در دست‌گیری گوشی را نیز آسان‌تر می‌کند و مشتریان مشکل‌پسند و خاص‌پسند نیز راضی خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.