تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

گجت

March 1, 2015
12:19 یکشنبه، 10ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67916

با MWC 2015: ایسر و نسل دوم اسمارت‌بندهای Liquid Leap+

ایسر نسل دوم لیکوئید لیپ های ارزان‌قیمت خود را در MWC بارسلون عرضه خواهد کرد.
 
ایسر امروز از نسل جدید اسمارت‌بندهای خود رونمایی کرد. نسل جدید «لیکوئید لیپ+» (Liquid Leap+) نام دارد و بر پایه لیکوئید لیپ سال گذشته ایسر تولید شده است. در مجموع می‌توان آن را مشابه با اسمارت‌بندهای مایکروسافت و سامسونگ دانست.
 
لیکوئید لیپ+ با بلوتوث انرژی پایین 4.0 ارتباط برقرار می‌کند و از این طریق علاوه بر انتقال اطلاعات جمع آوری شده، می‌توان نوتیفیکیشن های گوشی‌های هوشمند را هم به نمایش بگذارد. این گجت پوشیدنی دارای گواهینامه IPX7 برای مقاومت در برابر آب است و به گفته ایسر در رنگ‌های متفاوت عرضه خواهد شد.
 
نسل جدید لیکوئید لیپ به هنگام فعالیت بدنی و خواب، بدن شما را زیر نظر دارد و بر اساس این اطلاعات میزان سوخت و سوز کالری بدن‌تان را اعلام می‌کند. یک صفحه‌ی لمسی OLED یک اینچی نیز برای آن قرار داده شده (بدون دکمه فیزیکی) که اطلاعات مربوط به سلامت و تناسب بدن و همچنین نوتیفیکیشن ها را به نمایش می‌گذارد. 
 
از آنجا که این گجت با سیستم عامل‌های iOS، اندروید و ویندوزفون هماهنگ است، در تنظیم برخی قابلیت‌های این سیستم عامل‌ها مانند کنترل موسیقی نیز کاربرد دارد. لیکوئید لیپ+ از همین ماه، با قیمت 88 دلار و در کشورهای اروپایی، آفریقایی و خاورمیانه راهی بازار می‌شود.
 
محصول جدید ایسر برتری فنی خاصی نسبت به نمونه‌های مشابه بازار ندارد، اما قیمت خوب آن می‌تواند توجه مشتریانی را که خواهان یک اسمارت‌بند ارزان‌تر هستند به سمت خود جلب کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.