تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری

گجت

لبه تکنولوژی

March 3, 2015
0:12 سه شنبه، 12ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67960

با MWC 2015: لوازم خانگی IKEA مجهز به شارژ بی‌سیم

شرکت IKEA از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان در کنگره جهانی تلفن همراه(MWC) از محصول جدیدی رونمایی کرد که می‌تواند به صورت بی‌سیم موبایل شما را شارژ کند.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این شرکت سوئدی سری جدید محصولات خود را مجهز به شارژر بی‌سیم مخصوص دستگاه‌های الکترونیکی موبایلی در معرض دید عموم قرار داد.

این شارژر بی‌سیم در سری محصولات Home Smart عرضه شده است که انواع لامپ، میزهای کوچک کنار تخت‌خواب و میز مخصوص سرو قهوه را شامل می‌شود و داخل سطح اصلی تمام آنها شارژر بی‌سیم جاسازی شده است.

شرکت IKEA برای ساخت این محصولات از استاندارد شارژر بی‌سیم QI بهره برده است که سامسونگ در آخرین گوشی هوشمند خود موسوم به Galaxy S6 از این استاندارد استفاده می‌کند.

گروه «دوستداران زمین» که از بزرگترین مجمع‌های حامی محیط زیست در جهان محسوب میشود توضیح داد که این محصولات به صورت کامل بازیافت می‌شوند و امکان بازگشت کامل آنها به طبیعت وجود دارد.

شرکت IKEA اعلام کرد مدل‌های مختلف این محصولات را با شارژر بی‌سیم مناسب گوشی‌های هوشمند سامسونگ و انواع آیفون به صورت مجزا عرضه می‌کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.