تلفن همراه

گوشی

March 3, 2015
9:54 سه شنبه، 12ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67983

نتیجه اولیه بنچمارک های مختلف گلکسی اس6 اج

وبسایت فون آرنا نتیجه بنچمارک های مختلف گلکسی اس6 اج را منتشر کرد.
 
با معرفی گلکسی اس6 و اس6 اج و کنار رفتن آرام آرام تبلیغات سنگین پیرامون این گوشی‌ها، زمان آن رسیده که ادعاهای بلندبالای سامسونگ در ورطه آزمایش واقعی قرار گیرد. 
 
به همین منظور وبسایت «فون آرنا» دست به اجرای چندین بنچمارک معتبر بر روی مدل اج پرچمدار جدید سامسونگ زده است تا سخت افزار فوق قدرتمند این گوشی مورد تست دقیق قرار گیرد. از آنجا که سخت افزارهای مدل اصلی و مدل اج یکسان هستند، بنابراین اعداد ثبت شده را می‌توانید برای هر دوی این گوشی‌ها یکسان به حساب بیاورید. 
 
نخست با تست مشهور آنتوتو آغاز می‌کنیم. تست آنتوتو گلکسی اس6 اج نتایج حیرت انگیزی را به ثبت رسانده که نشان از قدرت بی حد و حصر این گوشی در میان گوشی‌های موبایل حال حاضر دنیا دارد.
 
عدد ثبت شده برای این گوشی 60 هزار است که در وحله نخست عددی بی‌نظیر برای گوشی‌های سامسونگ و در مرتبه بعد بسیار کم‌نظیر بین تمامی گوشی‌های حال حاضر بازار است. به عنوان مثال چیپست های تگرا X1 که از اساس برای برای خودروها و تبلت ها تولید شده‌اند، توانسته‌اند به رکورد 75 هزار دست پیدا کنند؛ اختلافی کم که قطعا می‌تواند موفقیتی بزرگ برای سامسونگ محسوب شود.
 
تست را با نتیجه بنچمارک AndroBench برای محک زدن سرعت خواندن و نوشتن ادامه می‌دهیم. ادعاهای سامسونگ به نظر درست بوده و اختلاف سرعت بین گلکسی اس6 اج گلکسی اس5 انصافا خیره کننده است. پرچمدار سال قبل سامسونگ توانسته بود به رکورد سرعت «نوشتن مداوم» 24.2 مگابایت بر ثانیه دست پیدا کند، این رقم در گلکسی اس6 اج تقریبا 6 برابر شده و به 139.08 مگابایت در ثانیه رسیده است. 
 
از سویی سرعت «خواندن مداوم» که در گلکسی اس5 به رقم 176.5 مگابایت در ثانیه می‌رسید، در گلکسی اس6 اج به رکورد فوق العاده 314.87 مگابایت در ثانیه رسیده است. همینطور سرعت «خواندن رندم» در گلکسی اس5 که 13.7 مگابایت در ثانیه بود، در گلکسی اس6 اج به 77.2 مگابایت در ثانیه ارتقا پیدا کرده است. اعدادی که همگی از قدرت حافظه‌های UFS 2.0 جدید سامسونگ خبر می‌دهند.
 
در GFXBench اگرچه گلکسی اس6 اج نتوانست در تست منهتن رکورد خیره کننده ای به جای بگذارد، اما ثبت 30FPS در تست T-Rex قطعا خبری بسیار خوب برای گیمرهاست.
 
در تست GeekBench اگزینوس 7420 توانست در حالت تک هسته ای و چند هسته ای اعداد بسیار خوبی را به ثبت برساند. 
 
 
این اعداد در حقیقت رکوردهای کوالکام اسنپ دراگون 810 را نیز کنار میزند، اما باید توجه داشت که گلکسی اس6 های کنونی هنوز نسخه نهایی نیستند و بنابراین این رقم ممکن است در ورژن های نهایی تغییر کند. با این حال ثبت چنین ارقامی بدون شک وعده‌دهنده مواجهه با یک گوشی بی‌نهایت قدرتمند است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.