سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

March 3, 2015
10:01 سه شنبه، 12ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67984

30 طرح منتخب دومین جایزه چالش نوآورانه 13 اسفندماه معرفی می شوند

30 طرح منتخب دومین دوره جایزه چالش نوآورانه ، روز چهارشنبه 13اسفندماه 93 از طریق سایت جایزه چالش نوآورانه اعلام خواهند شد. 
مسئول کمیته اجرایی دومین جایزه چالش نوآورانه با اعلام این خبر گفت: در دومین دوره این جایزه 140نفر ثبت نام کردند که از این میان، حدود 80 طرح "راه اندازی کسب و کارهای شخصی بر مبنای ICT " به دبیرخانه برگزاری این جایزه ارسال شده است.
بهناز آریا ادامه داد: پس از بررسی دقیق طرح ها از سوی کمیته داوران برگزاری این جایزه، از میان طرح هایی که شرایط لازم جهت شرکت در مسابقه را رعایت کرده باشند، 30 طرح انتخاب شده و روز 13 اسفندماه از طریق سایت چالش با آدرس chalesh.tehrannsr.org اعلام خواهد شد.
او درخصوص اعلام برندگان نهایی دومین جایزه چالش نوآورانه گفت: صاحبان 30 طرح منتخب، در روز 20 اسفندماه 93 در طی برگزاری مراسم دومین جایزه چالش نوآورانه، به ارائه و تشریح طرح در مقابل داوران می پردازند و از میان این 30 طرح، در نهایت 15 طرح به عنوان طرح های برنده چالش دوم انتخاب خواهند شد.
به گفته آریا، برندگان این دوره از جایزه چالش نوآورانه، یک ماه فرصت پیاده سازی اولیه طرح خود را برای دریافت جایزه خواهند داشت.
مسئول کمیته اجرایی دومین جایزه چالش نوآورانه با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای شرکت کنندگان این جایزه گفت: در این دوره از چالش و در راستای بهبود ارائه طرح ها و به نتیجه رسیدن آنها، دو مرحله آموزش برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
آریا افزود: مرحله اول آموزش که پیش از برگزاری چالش و به صورت آموزش آنلاین است ، برای 30 طرح منتخب اولیه در تاریخ 16 اسفند ماه با موضوع تکنیک ها و روش های ارائه ایده برگزار می شود .
او تاکید کرد: مرحله دوم آموزش ها پس از برگزاری چالش و برای 15 برنده به صورت آنلاین و حضوری، تحت عناوینی همچون آشنایی با مدل تجاری، مدل تبلیغات وغیره برگزار خواهد شد.
مسئول کمیته برگزاری دومین جایزه چالش نوآورانه دراین رابطه ادامه داد:این آموزش ها نیز با همکاری سازمان نصر تهران، انجمن تشکل های ICT عرب(اجمع) و جمعی از متخصصان و مربیان کارآفرینی مجرب در حوزه فناوری اطلاعات برگزار می شود. تلاش خواهیم کرد در این دوره و در دوره های آتی، آموزش و مربیگری را به عنوان بخشی از فعالیت های اصلی چالش نوآورانه درنظر گرفته و آن را گسترش دهیم.
پس از برگزاری موفق اولین دوره‌ی جایزه‌ی چالش نوآورانه در شهریورماه 1393، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با همکاری انجمن تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عرب (اجمع)،دوره دوم چالش نوآورانه، با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.
این برنامه ویژه‌ی حمایت از جوانان ایرانی خلاق جهت راه‌انداری کسب‌و‌کارهای شخصی برنامه‌ریزی شده است. در این برنامه حمایت‌های مالی و معنوی از جوانان کارآفرین زیر سی سال و دارای طرح‌های خلاقانه در زمینه‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات با قابلیت پیاده‌سازی در مدت‌زمان یک ماه پیش‌بینی شده است
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.