تلفن همراه

فناوری

گوشی

March 3, 2015
23:23 سه شنبه، 12ام اسفندماه 1393
کد خبر: 68007

بخش دوم گزارش تصویری خبرنگار اعزامی ایستنا از کنگره جهانی موبایل بارسلونا

محوطه‌های استراحت بین سالن‌ها قرار دارند. فضایی آزاد و روباز و زیبا!

ساندار پیچای. دیروز درباره بالن‌های گوگل صحبت کرد. همینطور درباره بازار تلفن‌های هوشمند در سال آینده گفت پیشبینی کرد که بازار موبایل به سمت یادگیری ماشینی خواهد رفت.

این یک گجت برای خودروهاست با برند هواوی. اینترنت موبایل را به صورت بیسیم داخل ماشین پخش میکند تا حداکثر ۱۰ نفر هم میتوانند به این مودم خودرویی وصل شوند. با یک اپلیکیشن هم به راحتی قابل مدیریت است. 

لنوو برند جدیدش را به رخ کشیده…

زاکربرگ از نگاه دوربین خبرنگار اعزامی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا). زاکربرگ درباره گسترش دسترسی به اینترنت در کشورهای در حال توسعه صحبت کرد. 

این صف متروست بعد از تعطیلی شب اول نمایشگاه

فورد اس‌دی‌کی اختصاصی برای خودروهایش عرضه کرده و اعلام کرده از ایده‌های جدیدی که کمک کنند یک اپلیکیشن ایده‌آل برای خودروهای فورد طراحی شود استقبال میکند.

غرفه ایسر...

گوشی Jade Z ایسر. ۱۹۹ یورو قیمت دارد؛ فول‌اچ‌دی با دوربین خوب طراحی خوش دست و سبک و فوق العاده مقرون به صرفه.

دستبند هوشمند ایسر.مزیت نسبی خاصی به بقیه دستبندهای هوشمند ندارد: یکی مثل همه! البته حتی سنسور سنجش ضربان قلب هم ندارد و با قیمتی کمتر از ۸۰ یورو عرضه شده است. 

و آقای هواوی. یک سوم سالن شماره ۱ را اشغال کرده! این عملا یک شهر کامل در نمایشگا هسا. نکته جالب اینجاست که همه بازدیدکنندگان نمیتوانند وارد این بخش بشوند و باید حتما از قبل دعوت شده باشند. خبرنگار اعزامی ایستنا البته پس از کلنجار با مسئول رسانه ای هواوی، بالاخره وارد این بخش شد. جو داخل فضاشون فوق‌العاده جالب توجه بود. شیک با سرویس دهی اغراق شده.

 اسمارت واچ مبهوت کننده هواوی. هواوی فقط با شش عدد از این ساعت هوشمند به نمایشگاه آمده و فقط هم در این سالن دیده میشود. قیمت و پردازنده این ساعت هوشمند اعلام نشده است. مانند موتو360 نوار مشکی ندارد و پشت ساعت هم فلزی است و کمی از موتو360 سنگین تر است اما کیفیت صفحه نمایش خیلی بهتری از آب در آمده و طبعا گرانتر از موتو۳۶۰ خواهد بود. 

ال‌تی‌ای ۴.۵! 

اینم یه نمای دیگه از شهر هواوی در نمایشگاه امسال. 

جیمی ولز. خبرنگار اعزامی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به بارسلونا میگوید ولز ظهر امروز عملا همان حرفهای زاکربرگ را تکرار کرد. ولز ابتداری سخنرانیش هم به شوخی گفت که تا بارسلونا خیلی راحت رسیده ولی از هتلش تا نمایشگاه را خیلی سخت طی کرده است! 

مدیرعامل مسترکارت؛ مدعی شد مسترکارت ۲ میلیارد مشتری در جهان دارد! 

 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.