اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

March 9, 2015
10:42 دوشنبه، 18ام اسفندماه 1393
کد خبر: 68192

اینترنت بی‌دردسرم آرزوست

محمود واعظی وزیر ارتباطات می‌گوید که دولت تدبیر و امید از آن مردم است و به مردم راست می‌گوید اما برخی مردم در کامنت‌ها از دغدغه‌های خود گفته‌اند.
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ویدئویی را با عنوان "دولت تدبیر و امید از آن مردم است" در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و با بیان اینکه پروژه‌های مختلفی در کشور شروع شده است، اظهار کرد: این موضوع ناشی از چیست؟ برای اینکه مردم احساس کردند این دولت برای خودشان است و دولتی هست که بهشان راست می‌گوید.
وی افزود: این دولت اگر داشته باشد می‌گوید دارم و اگر هم نداشته باشد، می‌گوید ندارم؛ اگر مشکل هم داشته باشد به مردم می‌گوید.
وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: دولت می‌گوید همه اتکایم به مردم است و این مردم هم نشان دادند که توانستند به هر آنچه خواستند برسند و همواره موفق بودند.
اما کامنت‌هایی که تا امروز برای این پست دو روز پیش ارسال شده به شرح زیر است:
هیراد گلشاهی: جوک سال!!!! البته در راه فشار بیشتر به مردم دیگه؟ چون ما که فقط از زمانی که شما روی کار اومدی بدتر شدن وضع اینترنت رو دیدیم و البته حرف‌ها و وعده‌‌های تو خالی.
امین رافع: یعنی کار به جایی رسیده که یک هفته اینترنت بی درد سر هم واسه ما آرزو شده. آقای دولت تدبیر و امید باز زدین وایبر و کند کردین چرا؟؟؟
حسین قیاسی: ما با شمائیم جناب وزیر تا آخرش با شمائیم ای نمایندگان دروغگو حیا کنید نون از بیت المال می‌خورید و به صاحبان بیت المال ( مردم ) خیانت می‌کنید.
ام‌بی: من هنوز که هنوزه 128 استفاده میکنم. ماهی 14 تومن. سرعتش هم این روزا به زحمت از 14 کیلو بالاتر میره. ممکن نیست بتونم این ویدئو رو آنلاین ببینم. باید اول آروم آروم دانلود کنم تا بعد بتونم بدون قطع و وصل ببینم.
ریحانی: لطفا اینترنتو درست کنین.
نیما: والا این حرف بیشتر شبیه شعاره تا عمل چون این دولت دقیقا به حرف‌های مخالفان عمل کرده تا کسانیکه بهش رای دادند.
علی رضا: فکر نمی‌کنید سرعت زیر 1 مگ دیگه جایی تو جهان نداره، بهتر نیست سرعت‌های زیر 1 مگ رو حذف کنید، عوضش سرعت 1 مگ با حجم 3 گیگ در ماه رو به قیمت adsl 128 که الان 9 هزار تومان است در اختیار مردم بگذارید.راستی من بعد یکسال نوبت الان 1 ماه adsl دارم، در پوست خودم … امیدوارم فکری به حال قیمت و سرعت بالای 1 مگ بکنید.
مرتضی: خخخخخ اینترنت ملی باز چیه؟! از اسمش خندم می‌گیره منظور دسترسی نداشتن به اینترنته دیگه. الان که الانه سایتایی رو فیلتر کردید که از فیلتر بودنشون شاخ در میاری چ برسه به ملی شدنش به جای این کارا از سرعت لاکپشتیش بکاهید لطفا که وقتمون الکی گرفته نشه.
حسین بخشیان: سلام، چرا رایتل سرعت اینترنتش باز نمیکنه؟
علی رضا رضایی: آقای واعظی چرا برخورد نمیشه با ایرانسل؟برای دومین بار مسابقه کفش طلایی فعال کردم و امید برنده شدن شارژ بودم. ایرانسل شارژو داد اما بازم رمز شارژ استفاده شده داد پشتیبانی هم جواب نمیده.ایرانسل شارژ خیلی‌ها رو خورده. هیچ راهی هم واسه لغو مسابقه وجود نداره هر چی مسابقه رو می‌خواهم لغو کنم نمشه همین جور داره شارژ میخوره.
نیما: سلام آقای واعظی خواهشا جواب بدهید لطفا رسیدگی کنید به اینترنت همراه اول در سنندج خیابان مبارک آباد سرعت افتضاح هستش سرعت دانلود 2 کیلوبایت هستش قطع و وصل زیاد داره در بهترین حالت سرعت به 3کیلوبایت میرسه 3G هم آنتن‌دهی نداره در این منطقه لطفا رسیدگی کنید با تشکر آدرس سنندج خیابان مبارک آباد کوچه جنت 1.
آورین خوبی: کدوم مردم ؟!!!
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.