اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

March 9, 2015
12:04 دوشنبه، 18ام اسفندماه 1393
کد خبر: 68200

شگقتی معاون زن روحانی از سرعت اینترنت

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده که برای شرکت در پنجاه و نهمین اجلاس کمیسیون مقام زن (پکن+20) روز یکشنبه وارد نیویورک شده است به برنامه های خود در این اجلاس اشاره کرد. معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده که برای شرکت در پنجاه و نهمین اجلاس کمیسیون مقام زن (پکن+20) روز یکشنبه وارد نیویورک شده است به برنامه های خود در این اجلاس اشاره کرد. 
 
شهیندخت مولاوردی به دنبال ورود به نیویورک در صفحه فیسبوک خود در ارتباط با این اجلاس نوشت: امروز اولین روز اقامت در نیویورک است و همراهان در حال آماده شدن برای دریافت کارت ورود به اجلاس هستند که به دلیل زیادی شرکت کنندگان صف های طولانی هم دارد. 
 
اجلاس رسما از فردا آغاز می شود و امروز روز جهانی زن است و نهاد زنان ملل متحد امسال را توانمند سأزی زنان توانمندسازی بشریت نامگذاری کرده است. 
 
همچنین نشست یک روزه پارلمانی با حضور نمایندگان مجالس قانونگذاری کشورها ١١مارس برگزار خواهد شد که از ایران دو نفر از خانم های نماینده شرکت خواهند داشت. عنوان این نشست پارلمانها برای برابری جنسیتی، أولویتهای پکن +٢٠ و فراتر از آن أعلام شده است. 
 
طبق برنامه ای که دیروز نهایی شد غیر از سخنرانی افتتاحیه در روز دوشنبه 18 اسفند (٩ مارس) که مشابه سال قبل اولین نفر هستم در روز سه شنبه (١٠ مارس) در میزگرد وزرا تحت عنوان سرمایه گذاری برای برابری جنسیتی و توانمند سأزی زنان و در روز چهارشنبه در میزگرد وزرا تحت عنوان مکانیزم های ملی برای برابری جنسیتی سخنرانی خواهم داشت. 
 
همچنین هیأت دولتی در روز چهارشنبه (11 مارس) با مشارکت دفتر نمایندگی کشورمان در سازمان ملل در پنلی به معرفی دستاوردهای زنان إیرانی بیست سال پس از پکن خواهند پرداخت. 
 
انجام حدود ١٠ ملاقات و دیدارهای دو جانبه در حاشیه اجلاس و شرکت در صبحانه کاری عالی رتبه به میزبانی مدیر اجرایی نهاد زنان ملل متحد از سایر برنامه های هیات دولتی ایران است. 
 
تفصیل برنامه ها را به مرور اطلاع رسانی خواهم کرد با اینکه خواب از سرمان پریده و سرعت اینترنت هم وسوسه انگیز است این مقدار برای امروز کفایت می کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.