تلفن همراه

گوشی

March 12, 2015
10:09 پنجشنبه، 21ام اسفندماه 1393
کد خبر: 68252

اولین تلفن هوشمند VAIO رسماً معرفی شد

VAIO که دیگر با سونی ارتباطی ندارد ظاهراً از شرایط کنونی بازار تلفن های هوشمند بدش نمی آید و قصد دارد حالا با عرضه ی محصولات خودش در همین زمینه به نوعی مالکان قدیمی اش و همینطور سری محصولات اکسپریا را به چالش بکشد، امری که حداقل با توجه به اولین موبایل این شرکت تا حدی بعید به نظر می آید.
 
در همین راستا آنها اولین اسمارت فون خود را با عنوان VAIO Phone معرفی کرده اند، که فعلاً فقط در ژاپن و با همراهی اپراتور کوچک تر این کشور یعنی b-mobile از تاریخ بیستم ماه مارس عرضه خواهد شد.
 
 
به خاطر داشته باشید که در پشت محصول مورد بحث دیگر یک غول تکنولوژی ژاپنی قرار ندارد و کمپانی کوچک با عنوان VAIO آن را به بازار عرضه می نماید. شواهد نیز اینطور نشان می دهند که آنها خلاق ترین ذهن های موجود در شرکت شان را برای تولید لپ تاپ های برند خود به کار بسته اند و ترجیح می دهند فعلاً در مورد تلفن هوشمند تازه شان سر و صدای زیادی ایجاد نکنند.
 
VAIO Phone دارای نمایشگری ۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بوده، از اندروید ۵ آب نبات چوبی بهره می برد و به چیپست ۶۴ بیتی چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ (با سرعت پردازش ۱.۲ گیگاهرتز) به همراه ۲ گیگابایت حافظه ی رم و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی مجهز شده است.
 
از سایر مشخصه های این موبایل نیز می توان به باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، پشتیبانی از LTE و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد. قسمت پشتی بدنه اسمارت فون جدید VAIO بسیار شفاف بوده و اطرافش را پلاستیکی خمیده در بر گرفته، شرکت تولید کننده از این شیوه ی طراحی با عنوان “ساده و شکیل” یاد می نماید.
 
در VAIO Phone بر خلاف سایر موبایل هایی که در ژاپن عرضه می شوند خبر از هیچ قابلیت خاص و ویژه ای نیست و کاربران می توانند آن را با قیمت ۵۱.۰۰۰ ین که معادل ۴۲۰ دلار می شود تهیه نمایند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.