اپراتورها

تلفن همراه

March 15, 2015
7:37 یکشنبه، 24ام اسفندماه 1393
کد خبر: 68304

ایرانسل مقرون‌به صرفه‌ترین تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت رومینگ در عراق، آذربایجان، عربستان و ترکیه را عرضه کرد

ایرانسل از عرضه مقرون به صرفه‌ترین تعرفه خدمات رومینگ بین الملل تلفن همراه برای مسافران عراق، عربستان، ترکیه و آذربایجان و تا 96 درصد کاهش در تعرفه خدمات رومینگ اینترنت همراه در این کشورها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با استفاده از خدمات رومینگ بین الملل، مشترکین سیمکارت های ایرانسل می توانند در سفرهای خارجی خود با حفظ شماره، به خدمات تلفن همراه دسترسی داشته و ارتباطات تلفنی خود را برقرار کنند.

براساس این گزارش، با کاهش چشمگیر تعرفه مکالمات، ارسال پیامک و اینترنت همراه از طریق "اپراتورهای زین، آسیاسل و کوراک عراق"، "STC، اتصالات و زین عربستان"، "ترکسل ترکیه" و "آذرفون جمهوری آذربایجان"، ارزان‌ترین تعرفه رومینگ بین الملل در کشورهای عراق، عربستان، ترکیه و آذربایجان توسط ایرانسل به مشترکین عرضه شد. "روشن کردن سیمکارت" و"دریافت پیامک" در کلیه اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ با ایرانسل رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای مشترکین در بر ندارد.

ضمن آنکه با کاهش تا 96 درصدی تعرفه رومینگ اینترنت همراه در این کشورها، امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه نیز در سفرهای خارجی با مقرون به صرفه ترین تعرفه دیتا برای مشترکین ایرانسل فراهم شد.

براساس این گزارش، با اعمال تعرفه های جدید، در حال حاضر تعرفه هر دقیقه تماس در داخل کشور عراق از طریق اپراتور زین، 11هزار و 100ریال و از طریق اپراتورهای آسیاسل و کوراک این کشور 34هزار و 400 ریال تعیین شده است. تعرفه هر دقیقه مکالمه دریافتی از طریق رومینگ با اپراتور زین و آسیاسل هم 15هزار ریال و از طریق کوراک 12هزار و 40 ریال محاسبه میشود. این در حالی است که هر دقیقه تماس از طریق سیمکارتهای ایرانسل با ایران، از طریق رومینگ به شبکه زین عراق، 22هزار و 200 ریال و از طریق شبکه های آسیاسل و کوراکسل 75هزار و 680 ریال برای مشترکین هزینه در بر خواهد داشت. ارسال هر پیامک از طریق شبکه زین و آسیاسل برای مسافرین ایرانسلی عراق 5هزار و 180 ریال و از طریق شبکه کوراک 15هزار و 480 ریال محاسبه میشود. هزینه استفاده از هر مگابایت اینترنت همراه از طریق زیرساخت شبکه های آسیاسل و کوراک هم در این کشور 10 هزار ریال می باشد.

مشترکینی ایرانسلی‌ای که به عربستان سعودی سفر می‌کنند هم در هنگام استفاده از خدمات رومینگ بین الملل با استفاده از زیرساخت شبکه های STC، اتصالات و زین این کشور به ازای هر دقیقه تماس در داخل کشور، دریافت مکالمه و تماس با ایران 5هزار و 990 ریال و برای ارسال هر پیامک 3هزار و 600 ریال خواهند پرداخت. این در حالی است که هزینه استفاده از هر مگابایت اینترنت همراه از طریق سیمکارت های ایرانسل در این کشور 10هزار ریال می باشد.

مشترکین ایرانسلی که در زمان سفر به ترکیه، شبکه ترکسل را بعنوان شبکه میزبان رومینگ خود انتخاب کنند هم برای هر دقیقه تماس در داخل کشور و همچنین برای هر دقیقه تماس با ایران 20هزار ریال و برای هر دقیقه مکالمه ورودی 15هزار ریال خواهند پرداخت. ارسال هر پیامک برای این دسته از مشترکین 7هزار ریال و استفاده از هر مگابایت ترافیک اینترنت همراه تنها 5هزار ریال برای این مشترکین هزینه در بر خواهد داشت.

هر دقیقه تماس در داخل کشور هم برای مشترکین ایرانسلی که در زمان سفر به کشور آذربایجان، آذرفون را بعنوان اپراتور میزبان انتخاب کنند 15 هزار ریال، دریافت مکالمه 18هزار ریال، تماس با ایران 50هزار ریال، ارسال پیامک 10هزار ریال و هر مگابایت اینترنت همراه 15 هزار ریال هزینه در بر خواهد داشت.

مشترکین ایرانسل پیش از سفر به کشورهای طرف قرارداد رومینگ بین الملل، برای دسترسی به تمامی این خدمات، کافیست پیش از خروج از کشور، با شماره گیری کد دستوری #1*111* از سیم‌کارت اعتباری خود به سادگی و بدون هزینه سرویس رومینگ را فعال کنند. تمامی مشترکین ایرانسل با شماره گیری #7*، در هر مکان و زمان و با استفاده از رمز دوم کارت بانکی خویش می‌توانند به راحتی و با قیمت واقعی شارژ مورد نیاز خود را تهیه کنند.

گسترده‌ترین شبکه رومینگ بین‌الملل تلفن همراه کشور، توسط ایرانسل به مشترکین تلفن همراه ایران عرضه شده است. 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.