تلفن همراه

گوشی

March 15, 2015
8:06 یکشنبه، 24ام اسفندماه 1393
کد خبر: 68306

سهامدارن اپل مشتاقانه منتظر خرید تسلا توسط این شرکت هستند

در هفته‌‌ای که گذشت اپل با معرفی رسمی ساعت‌هوشمند خود بسیار خبرساز شد، اما در گردهمایی سالانه‌ی سهامداران اپل، بیش از آنکه به اپل‌واچ پرداخته شود، سهامداران مشتاقانه به دنبال دریافت اطلاعاتی در مورد احتمال خرید تسلا توسط اپل بودند که نشان از اشتیاق این افراد به تحقق این امر داشت.
 
در جریان برگزاری گردهمایی سالانه‌ی سهامدارن اپل که اندکی پس از معرفی رسمی ساعت‌هوشمند این کمپانی آغاز شد، بسیاری از سهامداران سوالاتی از تیم‌کوک در مورد احتمال خرید تسلا و صحت شایعات مطرح شده در این خصوص پرسیدند. به نظر می‌رسد سهامداران اپل اشتیاق فراوانی برای تحقق این شنیده‌ها دارند.
 
در ماه‌های گذشته شایعات در مورد احتمال خرید تسلا توسط اپل قوت گرفته است. براساس گزارش‌هایی که منتشر شده، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در بهار سال ۲۰۱۳ میلادی دیداری با آدریان پریکا، یکی از مسئولین صاحب نظر اپل در مورد خرید کمپانی‌های دیگر توسط این کمپانی داشته است. اخیرا نیز اخباری در مورد رد و بدل شدن متخصصان بین دو کمپانی مطرح شده است. همچنین باید به شایعاتی در خصوص تولید خودروهای هوشمند توسط اپل برای رقابت با خودروهای هوشمند گوگل اشاره کرد.
 
شایعه‌ی خرید تسلا توسط اپل زمانی بیشتر به واقعیت نزدیک می‌شود که خود ایلان ماسک نیز دریافت پیشنهاداتی از سوی اپل را تایید کرده، اما اشاره‌ای به جزئیات در این خصوص نکرده است. با توجه به داشتن ۱۸۰ میلیارد دلار پول نقد، خرید کمپانی تسلا برای اپل کار آسانی است، اما خرید کمپانی بزرگ و گران قیمتی نظیر تسلا باید در خفای کامل صورت گیرد تا تاثیری در قیمت سهام این کمپانی نداشته باشد.
 
با توجه به احداث کارخانه‌ی تولید باتری توسط تسلا و همچنین توسعه‌ی شبکه‌ی شارژ این کمپانی، ارزش تسلا روز به روز بیشتر می‌شود. ایلان ماسک، مدیر جاه‌طلب و توانمند این کمپانی نیز در تلاش است تا طیف خودروهای الکتریکی تولید شده توسط تسلا را افزایش دهد. حال باید دید که آیا در آینده این شایعات رنگ واقعیت به خود می‌گیرند یا خیر. نظر شما در این خصوص چیست؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.