سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

March 17, 2015
7:55 سه شنبه، 26ام اسفندماه 1393
کد خبر: 68368

وال استریت ژورنال: سرویس استریم اپل پاییز 2015 با 25 کانال عرضه می‌ شود

پس از برگزاری مراسم Spring Forward، باز هم شایعات در خصوص اپل تی‌وی قوت گرفته است. پس از آنکه ماه گذشته Re/Code خبر از تلاش‌های اپل برای راه‌اندازی سرویس استریم خود داد، حال وال استریت ژورنال نیز این خبر را تایید می‌کند.
 
براساس گزارش منتشر شده توسط وال استریت ژورنال، اپل در حال مذاکره با کانال‌های تلویزیونی است تا سرویس استریم خود را راه‌اندازی کند. براین اساس، این کمپانی با کانال‌های تلویزیونی مذاکره می‌کند. اطلاعات ارائه شده توسط وال استریت ژورنال حاکی است که این کمپانی درپی راه‌اندازی سرویس استریم خود متشکل از ۲۵ کانال و هزینه‌ی ماهیانه‌ی ۳۰ تا ۴۰ دلار است.
 
البته وال استریت ژورنال به این موضوع اشاره کرده که NBCUnoversal کمپانی Comcast جایی در بین کانال‌های مورد نظر ندارد، چراکه اصلا مذاکراتی بین این دو کمپانی صورت نگرفته است. براساس شنیده‌ها کامکست پس از عرضه‌ی X1 Cable Box چندان تمایلی به توافق نداشته و از این‌رو مذاکرات دو کمپانی به نتیجه‌ای نرسیده است.
 
باید دید سرنوشت سرویس استریم اپل تی‌وی در کنار سایر سرویس‌هایی که راه‌اندازی شده یا در حال آماده‌سازی هستند، به کجا ختم خواهد شد. اپل در حال سرمایه‌گذاری روی نسل جدید محتوای دیجیتال است که تمرکز آن روی استریم ویدئو و موسیقی است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.