اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

March 21, 2015
18:11 شنبه، 1ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68444

مزایده تکمیل شبکه فیبرنوری زیرساخت کشور

شرکت ارتباطات زیرساخت، توسعه و تکمیل شبکه فیبرنوری ارتباطات زیرساخت کشور را به مزایده گذاشت.
 
شرکت ارتباطات زیرساخت با هدف توسعه و تکمیل شبکه فیبر نوری ارتباطات زیرساخت کشور و طبق آیین نامه اجرایی بند (ج) ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات، فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه گران را اعلام کرد.
در این فراخوان از تمامی ‌شرکت‌های واجد شرایط دعوت شده تا نسبت به دریافت، تکمیل و تحویل اسناد ارزیابی کیفی پیمانکاران اقدام کنند؛ براین اساس شرکت کنندگان در فراخوان ارزیابی کیفی پس از دریافت اسناد فراخوان باید نسبت به ثبت یک کنسرسیوم در دفاتر اسناد رسمی ‌اقدام کرده و کنسرسیوم مذکور مدارک و مستندات مورد نیاز، منطبق با شاخص‌های ارزیابی کیفی و مربوط به همه اعضاء تشکیل دهنده کنسرسیوم را ارایه کند.همچنین هر یک از کنسرسیوم‌ها باید حداقل متشکل از دو شرکت دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری معتبر صادره از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در پایه ۱ رشته ارتباطات و دارای ظرفیت خالی در زمان تحویل اسناد و انعقاد قرارداد باشند؛ این کنسرسیوم‌ها موظفند نسبت به معرفی یک شرکت بعنوان پیشرو در هنگام ارایه مدارک و مستندات فراخوان بعنوان مسوول مکاتبات و رابط با کارفرما درطول برگزاری فراخوان و مناقصه اقدام کنند. کنسرسیوم‌های شرکت کننده در فراخوان موظفند اسناد، مدارک و مستندات مورد نیاز جهت ارزیابی کیفی خود را دقیقا مطابق ساختار فرم ارزیابی کیفی پیوست اسناد فراخوان و بصورت دسته بندی شده و یکپارچه برای همه اعضاء تشکیل دهنده کنسرسیوم، به همراه خود ارزیابی منطبق با امتیازات مندرج در اسناد کیفی فراخوان ارایه کنند. 
شرکت ارتباطات زیرساخت پس از بررسی اسناد و مدارک واصله در چارچوب ضوابط و مقررات از کنسرسیوم‌های واجد شرایط برای دریافت اسناد مناقصه دعوت به عمل خواهد آمد و ارایه مدارک هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد .
 آخرین مهلت تحویل مدارک تکمیل شده به همراه اسناد و مدارک درخواستی حداکثر تا ساعت ۱۶ روز ۱۹ فروردین سال ۹۴ تعیین شده است. اطلاعات تکمیلی در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به آدرس iets.mporg.ir و پایگاه اطلاع رسانی شرکت ارتباطات زیرساخت به آدرس tic.ir موجود است. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.