تلفن همراه

سخت‌افزار

گوشی

March 25, 2015
22:52 چهارشنبه، 5ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68494

گران‌ترین مدل آیفون 6 با بدنه‌ای از طلای 24 عیار

آیفون به دلیل محبوبیت خود نزد کاربران جهانی همواره مورد توجه شرکت‌های تولیدکننده محصولات لوکس قرار گرفته است و در این راستا آخرین مدل آن یعنی آیفون 6 در این زمینه اهمیت فراوان دارد.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت Amosu چند ماه قبل یک مدل ویژه از آیفون با بدنه‌ای از جنس طلا را به تولید رساند و سپس شرکت Goldgenie طلایی‌ترین آیفون 6 سال را تولید کرد. پس از مدل لوکس این گوشی هوشمند با نام Diamond Ecstasy و با قیمت 2.3 میلیون پوند عرضه شد.

اما جدیدترین گام در این عرصه را یک شرکت بریتانیایی که دفتر مرکزی آن در لندن واقع شده، برداشته است. این شرکت Vorsteiner نام دارد معمولا بدنه لوکس و گران‌قیمت برای خودروهای دست‌ساز تولید می‌کند و این بار سراغ آیفون 6 رفته است.

این مرکز با یک شرکت بریتانیایی دیگر موسوم به Gold & CO همکاری کرده است تا مدل لوکس و گران‌قیمت از آیفون 6 را عرضه کند.

محصول جدیدی تولید شده توسط این دو شرکت انگلیسی GTRS4 نام دارد و لوگوی شرکت Vorsteiner در پشت بدنه هر گوشی نصب شده است.

تمام بدنه این گوشی هوشمند از جنس طلای 24 عیار ساخته شده و البته هنوز قیمت نهایی آن اعلام نشده است. منابع آگاه می‌گویند این گران‌ترین مدل از گوشی هوشمند آیفون 6 است که تاکنون در جهان به تولید رسیده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.