تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

March 26, 2015
13:13 پنجشنبه، 6ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68504

انتشار آپدیت بتای جدید iOS 8.3

در حدود دو هفته قبل کمپانی اپل برای اولین بار انتشار آپدیت iOS 8.3 beta را برای عموم کاربران علاقه مند به تست نسخه جدید آغاز کرد و روز گذشته نیز نسخه دوم آپدیت های بتای iOS 8.3 در اختیار این گروه قرار گرفت.
 
برای توسعه دهندگان هم روز گذشته آپدیت جدید منتشر شد. این چهارمین آپدیت بتای نسخه آتی iOS این گروه محسوب می شود و با توجه به این مسئله به نظر می آید که به تاریخ انتشار نسخه نهایی ورژن جدید سیستم عامل اپل نزدیک شده ایم. حجم آپدیت های فوق بسته به دیوایس کاربر متفاوت بوده و عموماً بیش از ۱۰۰ مگا بایت هستند. در آپدیت iOS 8.3 beta 4 توسعه دهندگان، علامت بتا از iCloud Photo Library برداشته شده است، البته پیش از این نیز چنین موردی مشاهده شده و ممکن است در آپدیت بعدی این علامت بازگردانده شود. امکان message filtrering هم که در نسخه های اخیر اضافه شده بود اصلاح شده و در بخش iMessage زیرگروه پیام هایی که از طرف افرادی خارج از دفترچه تلفن کاربر دریافت شده اند با نام Unknown Senders مشخص شده است. در این آپدیت اصلاحات و موارد دیگری نیز وجود خواهد داشت اما لیست رسمی برای آنها هنوز منتشر نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.