تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری

گوشی

March 28, 2015
14:41 شنبه، 8ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68521

Galaxy S6 و S6 Edge سامسونگ وارد بازار شد

شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد پیش‌فروش دو گوشی هوشمند Galaxy S6 و S6 Edge در آمریکا آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود این دو پرچمدار از تاریخ 10 آپریل به دست کاربران جهانی برسند.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، گفته می‌شود که تمام شرکت‌های مخابراتی آمریکایی Galaxy S6 را عرضه می‌کنند و اوپراتورهای AT&T، Sprint، T-Mobile، US Cellular و Verizon نیز دو مدل Galaxy S6 و S6 Edge را به صورت همزمان به دست کاربران می‌رسانند.

شرکت AT&T اعلام کرد مدل 32 گیگابایتی Galaxy S6 را در طرح Next 24 با هزینه ماهانه 22.84 به فروش می‌رساند و S6 Edge نیز در طرح 24 ماهه به قیمت 27.17 دلار فروخته می‌شود. قیمت این دو محصول بدون قرارداد مخابراتی هم به‌ترتیب 685 و 814 دلار اعلام شده است.

شرکت T-Mobile نیز Galaxy S6 به قیمت 28.33 دلار در دوره زمانی 24 ماهه می‌فروشد و Galaxy S6 Edge هم با قرارداد مشابه 32.50 دلار فروخته می‌شود که البته این اوپراتور دو محصول مذکور را بدون قرارداد مخابراتی به‌ترتیب با قیمت‌های 680 و 780 دلار به فروش می‌رساند.

شرکت Sprint هم اعلام کرد که برای فروش مدل 32 گیگابایتی Galaxy S6 در دوره زمانی دو سال ماهانه 80 دلار می‌‌گیرد و البته به صورت همزمان استفاده از تمام خدمات خود را برای کاربران رایگان می‌کند. همچنین مدل S6 Edge با حافظه 32 گیگابایت با همین طرح ماهانه 85 دلار هزینه دربر دارد و کاربران اگر بخواهند مدل‌های 64 و 128 گیگابایتی این محصولات را در اختیار بگیرند، 5 و 10 دلار به هزینه‌های ماهانه افزوده می‌شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.