تلفن همراه

گوشی

March 30, 2015
18:19 دوشنبه، 10ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68569

سامسونگ با یک تیم ویژه بر اپل نظارت خواهد کرد؟

بر اساس خبری که از سوی یک وبسایت کره ای منتشر شده، سامسونگ دیسپلی تیم ویژه ای را به منظور نظارت بر فعالیت‌های اپل ایجاد خواهد کرد.
 
موفقیت‌های بی‌نظیر اپل طی سال‌های گذشته و به خصوص ثبت رکوردهای مالی خیره‌کننده در سه‌ماهه‌های اخیر، سبب شده که شرکت‌های رقیب با تمرکز بیشتری فعالیت‌های اپل را تعقیب کنند.
 
وبسایت ET News کره جنوبی خبر داده که «سامسونگ دیسپلی» در حال ایجاد تیمی ویژه به منظور تمرکز بر محصولات اپل و توسعه آن‌هاست.
 
این وبسایت می‌افزاید که هدف اصلی این گروه دنبال کردن محصولات در حال ساخت اپل و همچنین نوع یا میزان درخواست‌هایی است که اپل از سوی مشتریانش دریافت می‌کند. مدیران سامسونگ معتقدند که تمرکز بر این موارد می‌تواند واکنش سریع‌تر سامسونگ به اقدامات اپل را در پی داشته باشد.
 
این وبسایت مشخص نکرده که این تیم دقیقا بر کدام بخش از فعالیت‌های اپل تمرکز خواهند داشت. با این حال یکی از نیازهای جدی اپل در تولید محصولاتش، صفحه‌نمایش‌هایی است که از شرکای خود مانند ال‌جی خریداری می‌کند. ممکن است یکی از اهداف اصلی این بخش بر درخواست‌های اپل در حوزه‌ی صفحه‌نمایش‌های موبایل متمرکز باشد. 
 
تا امروز افرادی که بر کارهای اپل نظارت می‌کردند، در دپارتمان‌های جداگانه به فعالیت‌ مشغول بودند. 
 
گفته می‌شود که یکی از مدیران سامسونگ دیسپلی به نام اون سانگ لی (E. Sang Lee) مسئولیت این تیم را بر عهده خواهد گرفت. وی دانش‌آموخته‌ی دانشگاه توهوکو ژاپن است و از اعضای اصلی و اولیه‌ی تیم LCD سامسونگ بوده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.