سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

March 30, 2015
19:33 دوشنبه، 10ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68573

شرکت HP نرم‏‌افزار تحلیلی خود برای مراکز تماس را به روز کرد

شرکت HP نسخه جدید یکی از پلت‏فرم‏های تحلیلی خود را که تماس‏های صوتی مشتریان شرکت‏ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‏دهد، به روز کرده است.
 
شرکت HP پلت‏فرم تحلیلی اکسپلور (HP Explore) خود را که در واقع نوعی راهکار تحلیلی برای بررسی تعاملات مشتریان و یافتن بینش‏های جدیدی درباره آنها است، به روز کرده است. این راهکار خود جزئی از یک راهکار بزرگتر به نام «راهکار بهینه‌‏سازی نیروی کار» (WFO) است که از سوی این شرکت عرضه شده است. HP در حال حاضر نسخه ۵ راهکار اکسپلور را عرضه کرده است.
بر اساس این گزارش، قابلیت‏‌های جدیدی که به این راهکار افزوده شده است، به مراکز تماس کمک می‏‌کند درک عمیق‌‏تر و کامل‏‌تری از رفتار مشتریان خود داشته باشند و رضایت‌مندی آنها را نیز افزایش دهند. که از جمله می‌‏توان به ارتقاء ابزار تحلیل گفتار مشتریان اشاره کرد. در نسخه جدید این ابزار از فناوری‏‌هایی مثل شبکه‏‌بندی عصبی و الگوهای آگوستیک استفاده شده است تا بر دقت تشخیص گفتار افزوده شود. سوکومار راماراج، مدیر محصول نرم‌‏افزار WFO در شرکت HP در باره اهمیت این ابزار گفته است: با توجه به اینکه کیفیت صدای مشتریان در مراکز تماس معمولاً ضعیف است، ما از مجموعه‌‏ای از ابزارهای ضبط مکالمه استفاده می‏‌کنیم تا بتوانیم الگوهای آگوستیکی مورد نیاز را بازسازی کنیم.
یکپارچگی مستقیم راهکار اکسپلور با تماس‌‏ها و محتواهای غیرمستقیم شبکه‏‌های اجتماعی نیز از دیگر قابلیت‏‌هایی است که به این محصول افزوده شده است. شرکت HP همچنین تعداد ویجت‏‌ها و ابزارهای گزارش‌‏گیری این راهکار را از ۱۰ مورد به ۲۵ مورد افزایش داده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.