تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

April 8, 2015
20:14 چهارشنبه، 19ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68742

ساعت هوشمند مخصوص موسیقیدانان

اسمارت واچ جدیدی برای موسیقیدانان و نوازندگان تولید شده که می‌تواند سهم بسزایی در موفقیت و تمرینات آنها ایفا کند.
در سال‌های اخیر، گجت‌های بسیاری تولید و روانه بازار فناوری شده‌اند که از میان آنها می‌توان به اسمارت واچ‌ها، گجت‌های لاغری و… اشاره کرد.
 اکنون گجت هوشمند و متفاوتی برای موسیقیدانان و نوازندگان ساخته شده تا افرادی که در حوزه موسیقی فعالیت دارند، بتوانند پیشرفت و همین‌طور موفقیت‌های بیشتری را کسب کنند. ساعت هوشمند مخصوص نوازندگان Soundbrenner Pulse نام دارد.
 
                                 
تنظیم ضرب در اجرای یک قطعه موسیقی از اهمیت خاصی برخوردار است. موسیقیدانان از دستگاهی با نام «مترونوم» استفاده می‌کنند که دستگاهی مهم محسوب می‌شود اما استفاده از مترونوم با مشکلات متعددی نیز همراه است ولی Soundbrenner Pulse این مشکلات را رفع 
خواهد کرد.
مترونوم یک ابزار تمرینی موسیقی است که ضربات یکنواخت و مداومی را ایجاد می‌کند تا نوازندگان را در نگه‏ داشتن ریتم یک قطعه موسیقی یاری دهد. رایج‏ترین مورد استفاده مترونوم، کمک به حفظ گام و ضرباهنگ ضمن یادگیری و تمرین قطعات دشوار موسیقی است. 
این گجت پوشیدنی با لرزش یا نوری که از خود ساطع می‌کند به نوازندگان کمک شایانی می‌کند. در واقع، Pulse یک دستگاه ویبراتور است که به‌دلیل دارا بودن موتور ERM در حدود ۶ برابر قدرتمندتر از حالت لرزش و ویبره اسمارت فون و اسمارت واچ‌ها بوده تا بتواند هماهنگی خاصی را در تشخیص ضرب‌ها بین نوازندگان برقرار کند. این دستگاه پس از حدود ۵ ساعت استفاده باید شارژ شود. Pulse تا اواخر ماه نوامبر به بازار فناوری عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.